Scrapp & Snakk - Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Slarvetråden for Desember :)

+8
Lene M
livert
christel
pondus
Ingunn
StarCat
snuppelure74
Isabell
12 posters

Side 2 av 3 Previous  1, 2, 3  Next

Go down

Slarvetråden for Desember :) - Page 2 Empty Re: Slarvetråden for Desember :)

Poste by Ingunn Tor 04 Des 2008, 15:19

Åh, sånne avslutninger er så koselig! Smile Det er så godt å se gleden til ungene når de får vist fram noe de har øvd på i lang tid, og særlig når de føler at de lykkes når den store dagen endelig er der... Begge guttene mine driver med turn (trampett og tumbling) og de hadde juleoppvisning i går. Jeg får ikke lov å oppholde meg i sånne store forsamlinger pga. infeksjonsfare, så jeg fikk ikke sett på dem i år, det er litt sårt når det blir sånn, men bestefaren stilte opp og var stand in for meg, så det hørtes ut som det var greit. Men neste år kommer jeg sterkere tilbake tenker jeg! Kos dere masse i kveld! santa
Ingunn
Ingunn
BingoKjærring

Antall Innlegg : 889
Age : 55
Bosted : Sørreisa
Reputation : 1
Registration date : 26.09.2008

http://kortveggen.blogspot.com

Til Toppen Go down

Slarvetråden for Desember :) - Page 2 Empty Re: Slarvetråden for Desember :)

Poste by StarCat Fre 05 Des 2008, 00:48

vet dere hva jeg er sååååååååååå stolt i dag for jentungen min skal være selve lucia i bhg, jeg ble såååååååååå glad når jeg hørte det lykkelig
balletten gikk bra hun var så flink at og jeg var veldig stolt av henne når jeg så hvor hun kosa seg og gjorde som hun fikk beskjed og dansa sååååå fint cancan
StarCat
StarCat
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1157
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

Slarvetråden for Desember :) - Page 2 Empty Re: Slarvetråden for Desember :)

Poste by Isabell Fre 05 Des 2008, 13:08

Så hyggelig Starcat, slike tilbakemeldinger er alltid hyggelige Smile

Her snør det!! Og ikke så rent lite heller, og ute er det + grader, så da sier det seg jo selv at snøen er tung og VÅT!!
Isabell
Isabell
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 4968
Age : 54
Bosted : Risør
Reputation : 1
Registration date : 11.05.2008

http://scrappoglapp.no/nettbutikk

Til Toppen Go down

Slarvetråden for Desember :) - Page 2 Empty Re: Slarvetråden for Desember :)

Poste by StarCat Fre 05 Des 2008, 23:46

Det har snødd en god del her i dag også, også har det vært så utrolig kaldt fryser også har jeg jo hatt kjøretimer i dag det var heldigvis ikke så glatt på veiene da jeg var ute også er jeg ferdig med min 3 toffieeske som jeg skal ta bilde av og legge inn en dag Very Happy
StarCat
StarCat
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1157
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

Slarvetråden for Desember :) - Page 2 Empty Re: Slarvetråden for Desember :)

Poste by livert Lør 06 Des 2008, 17:58

I dag har vi vært ute og aka. Bakt pepperkaker har vi fått gjort også. Å så har jeg prøvs å ta de berømmelige julekort bildene. Det er neimen ikke lett og få et bilde hvor begge ungene ser sånn halveis normale ut altså santahat
livert
livert
Designer
Designer

Antall Innlegg : 406
Age : 50
Bosted : Vear, Tønsberg
Reputation : 0
Registration date : 07.08.2008

Til Toppen Go down

Slarvetråden for Desember :) - Page 2 Empty Re: Slarvetråden for Desember :)

Poste by Ingunn Lør 06 Des 2008, 19:44

He, he, nei det der er ikke det enkleste man begir seg ut på, livert! Det er akkurat som ungene skjønner at vi gjerne vil at de skal se søte og bedårende ut, også sørger de for en liten grimase i siste øyeblikk Very Happy
Nå har jeg og gubben holdt på i to dager og vasket rundt kjøkkenet... er nesten ferdig nå, men gu så lei jeg er! Pyton jobb, men det MÅ jo gjøres av og til, og med meg mer eller mindre satt ut av spill det siste året, så trengtes det virkelig en skikkelig omgang nå! Er jo utrolig godt når jobben er gjort da...
Ingunn
Ingunn
BingoKjærring

Antall Innlegg : 889
Age : 55
Bosted : Sørreisa
Reputation : 1
Registration date : 26.09.2008

http://kortveggen.blogspot.com

Til Toppen Go down

Slarvetråden for Desember :) - Page 2 Empty Re: Slarvetråden for Desember :)

Poste by Isabell Lør 06 Des 2008, 21:06

Vaska rundt kjøkkenet skulle jeg nok gjort her også, men det blir nok ikke før jul. Med i morgen har jeg 2 fridager før julaften, de dagene skal jeg bruke på noe annet ja! Og så blir det lange dager før jul, så jeg har nok med å komme meg igjennom julen. Holder stengt julaften og 27 desember, da blir det noen dager fri, og det skal bli deilig!

I ettermiddag har jeg dormet i stolen ved ovnen, jeg var så frossen, og det var så godt og varmt der. vanja er på svømmesamling denne helgen, og skal ikke hentes før i morgen kl 15. Det er her i byen,så det er ikke så langt unna Smile
Mathias er med pappa og handler, samt henter farmor på bussen som har vært i Oslo. Vi har hatt bilen hennes her frem til idag.
Isabell
Isabell
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 4968
Age : 54
Bosted : Risør
Reputation : 1
Registration date : 11.05.2008

http://scrappoglapp.no/nettbutikk

Til Toppen Go down

Slarvetråden for Desember :) - Page 2 Empty Re: Slarvetråden for Desember :)

Poste by Isabell Tor 11 Des 2008, 18:36

Ojjj,nesten ikke noe slarv her på 1 uke!!

Her i risør har det snødd i hele dag, det begynte så flott med store kjerringflak, men gikk fort over til små nusslige flak. Så det er ikke kommet så mye snø. Ulempen er at det legger seg oppå den skaren og holka vi så, nå ser vi den ikke lengre og det er kjempeskummelt!

Har fått shoppa 2 julegaver idag. En til Vanja fra bestefar, og en til mitt tantebarn fra oss. Hun får et pannebånd, rosa, formet som en krone og tovet, med påsydd fleece innefor, samt et par musetøfler, tovet de også. Håper det faller i smak Smile

Nå er jeg på dag 2 av 14 i maratonjobbingen min. Idag og i morgen er det åpent til 19, til 15 på lørdag og 14-18 på søndag. Neste uke har jeg åpent til kl 1730 tenker jeg, 15 på lørdag og 14-18 på søndag. Lille julaften stenger jeg kl 14, og julaften holder jeg stengt! Det samme med 27 desember, og så begynner julesalget i den fysiske butikken i romjulen.

Jeg har 1 julekort igjen på kreativ Hobby sin juleutfordring, og må ærlig innrømme at jeg begynner å bli litt lei av julekort nå. Selvfølgelig kunne jeg bare hoppet av, men den julegaven lokker Smile
Isabell
Isabell
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 4968
Age : 54
Bosted : Risør
Reputation : 1
Registration date : 11.05.2008

http://scrappoglapp.no/nettbutikk

Til Toppen Go down

Slarvetråden for Desember :) - Page 2 Empty Re: Slarvetråden for Desember :)

Poste by Isabell Fre 12 Des 2008, 20:15

Jeg flyttet denne tråden inn i Julehuset jeg fnis Det er jo her den hører hjemme!
Jeg har fått laget 3 nye prosjekter i kveld, nå har jeg bare den koppen igjen å prøve meg på! Men fikk også laget en trekantboks, hvor jeg la 3 kokosmakroner i cellofanpapir oppi. Veldig enkelt å lage, skal legge den ut i morgen når det er litt bedre lys, de blir litt mørke når jeg tar bilder med mobilen. Men veldig grei måte å blogge på da!

Jeg har også laget et kort til Sukkersøtt sin utfordring hvor tema var: Snømann, samt noe blått. Har planer om en ting til Wink
Isabell
Isabell
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 4968
Age : 54
Bosted : Risør
Reputation : 1
Registration date : 11.05.2008

http://scrappoglapp.no/nettbutikk

Til Toppen Go down

Slarvetråden for Desember :) - Page 2 Empty Re: Slarvetråden for Desember :)

Poste by Isabell Lør 13 Des 2008, 15:56

Ja, så kom regnet Evil or Very Mad

Dette er såååå typisk! At vi ikke kan få ha noen kuldegrader, slik at snøen blir liggende! neida, her er det holke i så å si hele byen! Æsj!!

Jeg har dessuten tatt en avgjørelse vedr fysisk butikk/nettbutikk, så i løpet av 2009 vil jeg gå over til å bli ren nettbutikk. Det er overhode ikke marked for fysisk butikk her i byen, og jeg må ha penger inn til meg selv jeg også. Så jeg satser fullt på ren nettbutikk, og ha en 50% jobb vedsiden av. Da kan pengene som kommer inn i nettbutikken gå rett tilbake, og ejg får bedre oversikt.
Isabell
Isabell
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 4968
Age : 54
Bosted : Risør
Reputation : 1
Registration date : 11.05.2008

http://scrappoglapp.no/nettbutikk

Til Toppen Go down

Slarvetråden for Desember :) - Page 2 Empty Re: Slarvetråden for Desember :)

Poste by StarCat Lør 13 Des 2008, 19:38

har ligget syk i 2 dager både jeg og barna, men nå er vi friske igjen klapper også har jeg fått sendt julegavene så er det ute av verden godt med alt som er gjort mer enn nok å tenke på nå i desember Very Happy her er det nå hvit litt snø oppå isen. men jeg håper det kommer masse snø til jul og at det snør på julaften for det er så koslig Very Happy
StarCat
StarCat
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1157
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

Slarvetråden for Desember :) - Page 2 Empty Re: Slarvetråden for Desember :)

Poste by StarCat Søn 14 Des 2008, 21:36

jammen går det fort mot jul nå, tenkte ikke helt over at mann tente det 3 lys i dag og at det bare er 1 lys igjen å tenne og det vil jo si at barna har jo bare 7 dager igjen i bhg før det er jul og det er jul ikke nå på onsdag men neste affraid jeg trodde jeg hadde god tid til ting og tang jeg men med alt jeg skal denne uken så er det jo ikke mange dager igjen og bare 1 helg igjen å bake på affraid og hvor er julestemningen min hen santa nei i kveld skal jeg sette meg ned å ta det med ro og høre julemusikk og se om den kommer tilbake santa2
StarCat
StarCat
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1157
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

Slarvetråden for Desember :) - Page 2 Empty Re: Slarvetråden for Desember :)

Poste by Lene M Tir 16 Des 2008, 02:02

Tiden flyr altfor fort synes nå jeg. Men vi får henge med så godt vi kan, he he... Fnis jul Vi er ferdige med alle juleforberedelsene utenom juletreet, d pynter vi lillejulaften. tre
Alle julegavene er pakket inn gaver og vi har laget sylteflesk og julebaksten består av 1 sort. Ikke nødvendig å lage mer når vi ikke spiser d.
Ellers er jeg glad snøen holder seg borte, vi får den tidsnok. santa2

Lene M
Nybegynner
Nybegynner

Antall Innlegg : 15
Reputation : 0
Registration date : 19.05.2008

Til Toppen Go down

Slarvetråden for Desember :) - Page 2 Empty Re: Slarvetråden for Desember :)

Poste by Isabell Tir 16 Des 2008, 12:15

Jeg syntes det er litt trist at snøen er borte. Det var sp koselig med snø i gatene, fikk skikkelig julestemning her!

Jeg har ikke bakt noe i år, får se hva jeg orker i helga! Har planer om serinakaker og peppermyntekuler. Ungene spiser ikke pepperkaker lengre, ei heller marsipan. Rare unger Laughing
Isabell
Isabell
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 4968
Age : 54
Bosted : Risør
Reputation : 1
Registration date : 11.05.2008

http://scrappoglapp.no/nettbutikk

Til Toppen Go down

Slarvetråden for Desember :) - Page 2 Empty Re: Slarvetråden for Desember :)

Poste by Ingunn Tir 16 Des 2008, 12:31

Er litt bekymret for snøen hos oss også nå... det er flere + grader i dag, og det er jo ikke nødvendigvis et godt tegn! Hadde jo bare vært så typisk om all snøen ble borte rett før jul! Jul uten snø er ikke ordentlig jul! Rolling Eyes Har ikke bakt så mye jeg heller enda. Tenkte jeg skulle dra og handle inn litt bakevarer i dag og bake litt i morgen og torsdag. Orker ikke lage så mye som før om årene, det går ikke så mye kaker her heller, iallfall ikke småkaker... Tenker det blir ostekake, sjokoladekake, rundstykker og brød, pepperkaker og et par sorter til. Gleder meg til å bli ferdig nå!
Ingunn
Ingunn
BingoKjærring

Antall Innlegg : 889
Age : 55
Bosted : Sørreisa
Reputation : 1
Registration date : 26.09.2008

http://kortveggen.blogspot.com

Til Toppen Go down

Slarvetråden for Desember :) - Page 2 Empty Re: Slarvetråden for Desember :)

Poste by Isabell Man 22 Des 2008, 03:16

Så sitter jeg her da, det har blitt 22 desember og klokka er snart 0115. Hvorfor jeg er våken? Jeg har på ett eller annet vis strukket en muskel i ryggen, rett ved høyre skulderblad, og dette gjør det litt vanskelig å sove Rolling Eyes
Det er vondt å ligge, så nå måtte jeg opp en tur..

Juletre er kjøpt inn og står i garasjen, gavene er så å si i boks, ribba er i hus,saltet og pepret i kjøleskapet, så nå kan igrunn bare julen komme. Barna har spredd alle gavene utover stuen, dvs de ligger i hauger, men sånn er det nå bare.
Mathias sakl på sfo i morgen, og så er det juleferie, og det er det snart på meg pgså Smile

Ha en fortsatt fin natt, jeg skal forsøke å legge meg igjen >Wink
Isabell
Isabell
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 4968
Age : 54
Bosted : Risør
Reputation : 1
Registration date : 11.05.2008

http://scrappoglapp.no/nettbutikk

Til Toppen Go down

Slarvetråden for Desember :) - Page 2 Empty Re: Slarvetråden for Desember :)

Poste by Isabell Man 22 Des 2008, 12:33

Pføy - idag blåser det her i byen, noe så grundi også! Rene sandstormen til tider!

Svartjulaften, og begge mine barn er hjemme alene idag. Mathias nektet totalt å gå på SFO når Vanja skulle være hjemme! Hun sa det var greit at han var hjemme, jeg skjærte opp noen skiver brød til dem, slik at de kunne smøre seg noe mat. telefonen er med, og mannen stikker innom i løpet av dagen.

Jeg fikk sove i natt, men ikke godt. Har fremdeles vondt i ryggen, men det er ørlite grann bedre Smile
Isabell
Isabell
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 4968
Age : 54
Bosted : Risør
Reputation : 1
Registration date : 11.05.2008

http://scrappoglapp.no/nettbutikk

Til Toppen Go down

Slarvetråden for Desember :) - Page 2 Empty Re: Slarvetråden for Desember :)

Poste by Ingunn Man 22 Des 2008, 13:25

Huff, stakkars deg, Isabell! Det høres ut som du får en lang dag i dag! Synd at juleværet lar vente på seg hos dere! Her har det regnet noen dager, men det er fremdeles snø på bakken, og i dag er det kuldegrader igjen.
Håper ryggen din blir bra fort! Det høres nesten ut som du trenger noen dager med beina høyt nå!
Her er vi godt i rute føler jeg. Er ferdig med det meste nå, skal bare handle det siste i dag, også skal pepperkakehuset pyntes i ettermiddag. Gleder meg, synes det er så koselig!
Ingunn
Ingunn
BingoKjærring

Antall Innlegg : 889
Age : 55
Bosted : Sørreisa
Reputation : 1
Registration date : 26.09.2008

http://kortveggen.blogspot.com

Til Toppen Go down

Slarvetråden for Desember :) - Page 2 Empty Re: Slarvetråden for Desember :)

Poste by Isabell Man 22 Des 2008, 13:27

Pepperkakehust har vi fått pyntet ihvertfall. SÅ det står klart i stuen, men ingen vil spise av det til slutt, støvete som det er fnis

Det er til 17 idag og 14 i morgen, så blir det bena høyt Smile
Isabell
Isabell
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 4968
Age : 54
Bosted : Risør
Reputation : 1
Registration date : 11.05.2008

http://scrappoglapp.no/nettbutikk

Til Toppen Go down

Slarvetråden for Desember :) - Page 2 Empty Re: Slarvetråden for Desember :)

Poste by Isabell Tor 25 Des 2008, 13:35

Da er julaften vel overstått! Vi var ferdige med pakkeåpning ca 1830, og etter det var det full avslapning. Jeg fikk film (mamma mia) bok, gavekort, sminke, håndlaget pynt fra jr, scrappepakker osv. jeg er veldig fornøyd med denne julen Wink
Vi skla i bursdag til svigermor idag, og så reiser vi til Porsgrunn på julebesøk i morgen og videre til Slemmestad på lørdag. Der skal vi overraske fetteren min på bursdagen, og nei, barna skal ikke være med.fnis
Isabell
Isabell
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 4968
Age : 54
Bosted : Risør
Reputation : 1
Registration date : 11.05.2008

http://scrappoglapp.no/nettbutikk

Til Toppen Go down

Slarvetråden for Desember :) - Page 2 Empty Re: Slarvetråden for Desember :)

Poste by Trude Tor 25 Des 2008, 18:26

Jeg er så happy, fikk Slice av min mann til jul klapper
Trude
Trude
Nybegynner
Nybegynner

Antall Innlegg : 111
Reputation : 0
Registration date : 19.05.2008

Til Toppen Go down

Slarvetråden for Desember :) - Page 2 Empty Re: Slarvetråden for Desember :)

Poste by Victoria Søn 28 Des 2008, 03:42

Bare innom og sier hei og ønsker alle en fortsatt god jul. Endelig er det jul og ro i stuen og kanskje kan jeg finne igjen noe inspirasjon til å scrappe litt også. Fikk masse fine norske stempler av svigers til jul, så jeg gleder meg til å bruke dem også.

Ellers har vi en bra jul her. Julaften var hvit og fin, men nå regner det, så nå er det mest is her. Livsfarlig å gå ut. Lurer på om jeg må få kjøpt med "brodder" til å ha under skoene.

Isabell, sikkert en fornuftig avgjørelse vedr. butikken, synd, men sikkert sant - markedet i Risør er nok ikke stort nok.

Victoria
Nybegynner
Nybegynner

Antall Innlegg : 195
Reputation : 0
Registration date : 18.07.2008

Til Toppen Go down

Slarvetråden for Desember :) - Page 2 Empty Re: Slarvetråden for Desember :)

Poste by Ingunn Søn 28 Des 2008, 15:23

Sitter bare her og sløver jeg... er i dårlig form og har litt feber. Kristoffer kasta opp i natt, så det er vel noe som er på gang. Nå har jeg rydda vekk alle julescrappesakene mine, og har så smått begynt å øve meg litt på å male med distress ink. Synes det er kjempeartig, kanskje jeg får produsert noe som kan vises fram snart også Very Happy Har litt lite stempelmotiv, så det blir vel litt shopping på meg etterhvert også. Skal til Bergen i begynnelsen av januar, så da må jeg vel sjekke ut forholdene på scrappefronten der! Ha en fin dag alle sammen, og kos dere med det som er igjen av jula!
Ingunn
Ingunn
BingoKjærring

Antall Innlegg : 889
Age : 55
Bosted : Sørreisa
Reputation : 1
Registration date : 26.09.2008

http://kortveggen.blogspot.com

Til Toppen Go down

Slarvetråden for Desember :) - Page 2 Empty Re: Slarvetråden for Desember :)

Poste by .. Søn 28 Des 2008, 15:36

Jeg sitter i mine beste (og styggeste) klær og lager et kort til romjuls skissen her Very Happy Vi var hos noen venner i går kveld, så jeg var ikke i seng før kl. 4, og oppe igjen kl. 9. Blir nok en tidlig kveld på meg i dag!
I morgen skal jeg ned til byen (Oslo) en tur, og da skal det vel godt gjøres og ikke stikke innom Steffens Hobby Smile
Ha en fin dag alle sammen, og god bedring til deg Ingunn !

..
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 525
Reputation : 3
Registration date : 15.09.2008

Til Toppen Go down

Slarvetråden for Desember :) - Page 2 Empty Re: Slarvetråden for Desember :)

Poste by meretekj Søn 28 Des 2008, 16:56

Hei alle mine scrappevenner.

Idag rydder jeg på (bombe).. hobbyrommet mitt.
Det ble låst til jul,men nå MÅ jeg få skikk på det slik at jeg kan beg å lage noe igjen .Jeg har tatt inn et større skrivebord,og så skal jeg montere hyller på veggen.
Mye bedre å ha litt system,-ei stund iallefall lol!
Ellers har det gått i ett i jula. 1 juledag var vi hos mine foreldre,igår hos min bror og idag skal vi til min eldste datter og hennes samboer.
Veldig koselig å samles i jula. hug
God bedring til deg,Ingunn. Håper at du blir frisk og rask snart.
Når det gjelder å male med distress tror og vet jeg at det klarer du kjempebra cancan
Klem til alle fra meg klem
meretekj
meretekj
Designer
Designer

Antall Innlegg : 1108
Reputation : 0
Registration date : 24.05.2008

Til Toppen Go down

Slarvetråden for Desember :) - Page 2 Empty Re: Slarvetråden for Desember :)

Poste by Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Side 2 av 3 Previous  1, 2, 3  Next

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet