Scrapp & Snakk - Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

+11
dine
kanys
Papirskreppa
Monica
HegeHB
Victoria
tusjen
snuppelure74
Isabell
christel
StarCat
15 posters

Side 8 av 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 8 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by christel Man 08 Des 2008, 20:52

huff å huff, d va en skikkelig dårlig nyhet Sad Håper virkelig de blir ferdige me testene fort slik at du kan få lappen!! hug10
christel
christel
Ihuga scrapper
Ihuga scrapper

Antall Innlegg : 2707
Age : 48
Bosted : Narvik
Reputation : 0
Registration date : 12.05.2008

http://www.scrappeberta.de

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 8 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by snuppelure74 Man 08 Des 2008, 21:23

Å jeg får så vondt av deg vennen, så utrolig kjipt dulte
Sender deg mange klemmer vennen for det trenger du nå hug10 hug10 hug10 hug10 hug10 hug10 hug10
snuppelure74
snuppelure74
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 1879
Age : 49
Bosted : Holmestrand
Reputation : 3
Registration date : 25.05.2008

http://www.snuppelure74.blogspot.com

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 8 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by Ingunn Man 08 Des 2008, 22:36

Huff, StarCat, dette var dårlige nyheter! Skjønner godt at du er både frustrert og fortvilet... Det er ikke enkelt, men du må bare prøve å stå på videre og ikke la deg knekke! Har du prøvd å "presse" legene litt sånn at du evt. kan få fremskyndet de testene?
Stor trøsteklem og en blomst10 til deg!
Ingunn
Ingunn
BingoKjærring

Antall Innlegg : 889
Age : 54
Bosted : Sørreisa
Reputation : 1
Registration date : 26.09.2008

http://kortveggen.blogspot.com

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 8 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by Solblomst Man 08 Des 2008, 23:15

klem
Solblomst
Solblomst
Husvarm
Husvarm

Antall Innlegg : 391
Age : 55
Bosted : Sunnmøre
Reputation : 0
Registration date : 23.05.2008

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 8 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by StarCat Man 08 Des 2008, 23:50

det dumme er at jeg bare skulle ha erklæring for å få tatt teoriprøven før jul siden det skal bli vanskligere etter jul har jeg hørt, så nå må jeg jo bare lese enda mer jeg som begynte å bli klar nå No
StarCat
StarCat
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1157
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 8 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by snuppelure74 Tir 09 Des 2008, 00:05

StarCat skrev:det dumme er at jeg bare skulle ha erklæring for å få tatt teoriprøven før jul siden det skal bli vanskligere etter jul har jeg hørt, så nå må jeg jo bare lese enda mer jeg som begynte å bli klar nå No


Ååååååååååååååååå så typisk da gaah
snuppelure74
snuppelure74
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 1879
Age : 49
Bosted : Holmestrand
Reputation : 3
Registration date : 25.05.2008

http://www.snuppelure74.blogspot.com

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 8 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by Isabell Tir 09 Des 2008, 10:04

nei,så fortvilende! Dette var jo ikke hyggelige nyheter før jul! Men jeg er sikker på at du klarer dette kjempebra!
Isabell
Isabell
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 4968
Age : 53
Bosted : Risør
Reputation : 1
Registration date : 11.05.2008

http://scrappoglapp.no/nettbutikk

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 8 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by StarCat Ons 07 Jan 2009, 00:41

her var det lenge siden jeg har vært på tide med en oppdatering.
julen har gått veldig fint selv om jeg nå er så sliten at jeg ikke orker så mye, men det blir vel en ordning på det snart Very Happy jeg har ikke fått begynt på lappen ennå, men jeg har kommet over det da jeg vet at når jeg begynner så går det fort å bli ferdig Very Happy for tiden sitter jeg å ser på alle de fine Loene dere lager og får lyst å begynne å scrappe igjen det er jo evighet siden jeg har scrappet en Lo så det begynner å bli på tide, men jeg har ikke noen ideer så da er det greit å stjele ideer fra der litt erfarne scrapere Laughing skisser får jeg ikke så mye ut av lenger. men nå får jeg se og titte litt mer og se om jeg får flere ideer fra dere så må dere ha en god kveld videre og til dere som er så fornuftige å legge ser ha en god natt Very Happy
StarCat
StarCat
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1157
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 8 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by Isabell Ons 07 Jan 2009, 09:43

Velkommen tilbake, og godt nytt år Smile

Koselig å ha deg her igjen Wink
Isabell
Isabell
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 4968
Age : 53
Bosted : Risør
Reputation : 1
Registration date : 11.05.2008

http://scrappoglapp.no/nettbutikk

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 8 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by snuppelure74 Ons 07 Jan 2009, 14:47

Godt å se deg her inne igjen vennen lykkelig
Men trist at formen er så dårlig da, håper du får den timen på riksen veldig fort å at de finner ut om det blir operasjon eller hva, bare de får deg ordentlig på bena igjen hug10
snuppelure74
snuppelure74
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 1879
Age : 49
Bosted : Holmestrand
Reputation : 3
Registration date : 25.05.2008

http://www.snuppelure74.blogspot.com

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 8 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by StarCat Ons 07 Jan 2009, 15:52

da har jeg fått time til riksen skal legges inn 29 januar, gruer meg litt da men skal bli godt å finne ut av ting også Very Happy håper de 3 ukene går fort nå da for jeg hater å gå å vente spesielt når jeg har ventet så lenge allerede Very Happy
StarCat
StarCat
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1157
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 8 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by snuppelure74 Ons 07 Jan 2009, 16:14

Å så bra at du enedlig har fått time da vennen lykkelig
SÅ håper jeg alt går radig fremover fra da og at du snart er frisk og rask igjen hug10
snuppelure74
snuppelure74
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 1879
Age : 49
Bosted : Holmestrand
Reputation : 3
Registration date : 25.05.2008

http://www.snuppelure74.blogspot.com

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 8 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by StarCat Ons 04 Feb 2009, 12:34

da har jeg vært noen dager på riksen og der fant de ikke noe unormalt galt, så da er det bare litt mer medisin så får jeg se om det fungerer, men siden de ikke fant noe faretruende så kan jeg begynne på lappen igjen lykkelig men først må jeg bli litt bedre i beinet og komme meg litt også må jeg levere inn legeerklæringer også tenkte jeg å ta teoriprøven før jeg begynner å kjøre for da har jeg ikke det presset på meg og kan bare ta kjøretimer og oppkjøring.
på ene siden så er det jo bra de ikke fant noe, men på den andre er det jo litt synd for det hadde vært så greit å få gjort noe her og nå men men kan ikke klage nå som jeg kan ta lappen igjen fnis
du vet hva som skjer når jeg får den snuppelure fnis
StarCat
StarCat
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1157
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 8 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by snuppelure74 Ons 04 Feb 2009, 12:41

håper du får lappen kjempe fort vennen klapper
Da blir det masse scrappetreff i Holmestrand lykkelig
Vi har jo treff hver 14 dag så håper hvertfall du kan komme 1 gang i mnd hug10
Jeg er så glad på dine vegne vennen hug10
men det derre kateriserings prøve greiene de tok, har de fått svar på de altså ??
snuppelure74
snuppelure74
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 1879
Age : 49
Bosted : Holmestrand
Reputation : 3
Registration date : 25.05.2008

http://www.snuppelure74.blogspot.com

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 8 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by StarCat Ons 04 Feb 2009, 13:12

det får de svar på mens de holder på, de var inne for å sjekke årene om de var tette men det var de jo ikke, så det går fort, men de skulle vist diskutere ennå hva som kan gjøres men foreløpig så gjør de ikke noe annet enn å gi meg mer medisiner eller 1 pille mer hehe, jeg lå å så noen ganger på det røret som de går inn med så jeg så de drev på og sjekka var litt rart å se på hihi, men det var ikke så moro etterpå når de skulle ha press på for å få det til å stoppe å blø det var mildt sagt j........ vondt Crying or Very sad
StarCat
StarCat
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1157
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 8 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by snuppelure74 Ons 04 Feb 2009, 14:25

Huff da jeg hadde ikke turt å se på fnis
snuppelure74
snuppelure74
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 1879
Age : 49
Bosted : Holmestrand
Reputation : 3
Registration date : 25.05.2008

http://www.snuppelure74.blogspot.com

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 8 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by StarCat Ons 04 Feb 2009, 15:09

det var bare svart hvit på en skjerm Very Happy hmmm skulle tatt bilde å scrappet innside me haha, uff nei best jeg tar noe smertestillende nå for nå verker foten min og da blir jeg litt skrullete hihi
StarCat
StarCat
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1157
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 8 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by StarCat Man 09 Feb 2009, 14:39

i dag er det 3 år siden lille gutten vår kom, 7 uker før tiden, nå er han en stor rampegutt
Gratulerer med dagen lille rampegutt grattis
StarCat
StarCat
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1157
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 8 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by snuppelure74 Man 09 Feb 2009, 17:05

Gratulerer med A sin 3 års dag , håper han får en fin dag flagg

bday
snuppelure74
snuppelure74
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 1879
Age : 49
Bosted : Holmestrand
Reputation : 3
Registration date : 25.05.2008

http://www.snuppelure74.blogspot.com

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 8 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by StarCat Man 09 Feb 2009, 18:12

han får ikke noe fin dag her hjemme i dag, skal feire den på lørdag, men han skulle feire den i bhg i dag så han kommer vel hjem med krone Very Happy
StarCat
StarCat
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1157
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 8 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by StarCat Tor 19 Feb 2009, 18:13

jeg har bestilt teorikurs, skal dit 2 ganger på 4 timer hver gang så da lærer jeg sikkert mer enn jeg gjør når jeg leser i boka for den er skikkelig sovemedisin Laughing
etter kurset begynner jeg kansje å kjøre igjen, for skal jeg vente til snøen er borte så kan jeg måtte vente lenge for her snør det som bare det igjen, men det er greiere med snø enn regn for nå gruer jeg meg til det begynner å regne for da blir det noe dritt å gå ut gaah
også scrapper jeg masse for tiden, laget en i dag også og det er så moro.
men nå må jeg løpe eller gå for å hente barna i snøværet blir moro dåner
ha en snøfull fin dag sol
StarCat
StarCat
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1157
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 8 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by StarCat Tir 03 Mar 2009, 23:51

ja, da er teorikurset gjennomført, tok en liksomtest og den fikk 12 feil på og jeg kan bare ha 7 så da må jeg vel lese litt til før jeg tar den skikkelige testen så jeg får bel begynne å åpne den boken snart Laughing jeg gleder meg til jeg er ferdig og står med lappen i hånda da skal jeg feire klapper føler at jeg aldri kommer i gang jeg nå etter at jeg ble stoppet og ikke fikk lov å ta den, for jeg skulle kjøre i dag men bilen var på verksted så det kunne jeg ikke så nå blir det til mandag, nå vil jeg komme i gang og bli ferdig Very Happy
StarCat
StarCat
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1157
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 8 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by StarCat Tir 10 Mar 2009, 16:32

endelig har jeg begynt å kjøre igjen det er så deilig å endelig være i gnang og denne gangen kan jeg bare kjøre på slørdans kjørte i går, i dag og skal kjøre på torsdag igjen, fy flate jeg gleder meg til jeg er ferdig å med så mange kjøretimer så går det vel fort unna tenker jeg, så det er vel best å få tatt teoriprøven nå så slipper den å ligge over meg som ett spøkelse Smile problemet er å begynne å lese når jeg egentlig har lyst å scrappe så jeg må finne en løsning der Laughing
ha en flott dag alle som er innom :flower:
StarCat
StarCat
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1157
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 8 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by Anne Tir 10 Mar 2009, 23:13

Kanskje du kan lage noe med motiver fra boken?? fnis

Håper at det går bedre med deg,- og at kjøringen går bra så du snart har lappen i lomma Smile
Anne
Anne
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1085
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

http://anne.hobby-site.com

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 8 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by StarCat Fre 13 Mar 2009, 12:47

en fornøyd liten grønn gutt som en dag satt og skulle lage fine finermaling malerier til meg men jeg fikk en grønn gutt istedet så da var det frem med kamera og knipse siden det var for sent likevel så tok jeg bilder av han mens han ble mer og mer grønn for ikke viste jeg at fingermaling var vanskelig å få av så han gikk rundt med littegrann grønnt hår en stund Laughing



StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 8 12363960
StarCat
StarCat
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1157
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 8 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Side 8 av 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet