Scrapp & Snakk - Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

+11
dine
kanys
Papirskreppa
Monica
HegeHB
Victoria
tusjen
snuppelure74
Isabell
christel
StarCat
15 posters

Side 9 av 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 9 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by Gjest Fre 13 Mar 2009, 17:26

haha, herlig.Very Happy

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 9 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by Anne Fre 13 Mar 2009, 18:56

Det er et supert bilde på en LO, vet du Smile
Anne
Anne
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1085
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

http://anne.hobby-site.com

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 9 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by StarCat Fre 03 Apr 2009, 00:50

nå har jeg vært på glattkjøring som var veldig moro og lærerikt. jeg er ferdig med teorien så jeg kan bare slappe av og nyte kjøretimene mine frem til oppkjøring den ??/? som ennå skal være en hemmlighet Very Happy kjøringen min går fint noen feil her og der, men mann lærer av sine feil. har vært på motorveien og der gikk det veeeeeldig fort, men det var ikke så skummelt som jeg trodde, bare litt Laughing jeg er litt anspent når farten blir så stor så jeg merker det i skulder og armer, men men det går vel bedre etterhvert det også Very Happy
nå er det leggetid for i morgen er det på veien igjen klapper
StarCat
StarCat
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1157
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 9 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by Anne Fre 03 Apr 2009, 23:54

Så spennende, da!! Lykke til den ??/? tommelopp
Anne
Anne
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1085
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

http://anne.hobby-site.com

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 9 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by Isabell Lør 04 Apr 2009, 01:15

Masse, masse lykke til!!
Isabell
Isabell
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 4968
Age : 53
Bosted : Risør
Reputation : 1
Registration date : 11.05.2008

http://scrappoglapp.no/nettbutikk

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 9 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by StarCat Lør 04 Apr 2009, 01:17

tusen takk Very Happy
StarCat
StarCat
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1157
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 9 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by StarCat Man 06 Apr 2009, 16:25

da må jeg bare fortelle alle sammen som er inne her, klarer ikke holde det lenger men neste mnd har jeg kansje lappen cheers
StarCat
StarCat
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1157
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 9 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by Isabell Man 06 Apr 2009, 17:09

Jeg regna med det ble i mai ja!!!! Jeg skal krysse alt jeg har for at du klarer det Smile
Isabell
Isabell
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 4968
Age : 53
Bosted : Risør
Reputation : 1
Registration date : 11.05.2008

http://scrappoglapp.no/nettbutikk

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 9 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by StarCat Man 06 Apr 2009, 17:30

tusen takk klem jeg håper jeg klarer å beholde roen og nervene under kontroll for jeg orker ikke vente 2 mnd til før jeg får prøve en gang til dåner
StarCat
StarCat
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1157
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 9 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by Isabell Man 06 Apr 2009, 18:59

Klart du klarer det! Jeg strøyk på 1. oppkjøring, men klarte det med glans på andre. Da var vi 2 i bilen, og hun andre strøyk dessverre.
Isabell
Isabell
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 4968
Age : 53
Bosted : Risør
Reputation : 1
Registration date : 11.05.2008

http://scrappoglapp.no/nettbutikk

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 9 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by Isabell Man 06 Apr 2009, 19:00

Jeg har forresten hatt lappen siden 17 januar 1989 Smile
Isabell
Isabell
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 4968
Age : 53
Bosted : Risør
Reputation : 1
Registration date : 11.05.2008

http://scrappoglapp.no/nettbutikk

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 9 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by StarCat Man 06 Apr 2009, 19:06

håper jeg får en snill sensor, men det er vel bare å tenke at det er en helt vannlig person Very Happy
StarCat
StarCat
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1157
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 9 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by Isabell Man 06 Apr 2009, 19:08

Gjør det du, de gjør jo bare en vanlig jobb de som oss andre Smile
Isabell
Isabell
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 4968
Age : 53
Bosted : Risør
Reputation : 1
Registration date : 11.05.2008

http://scrappoglapp.no/nettbutikk

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 9 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by Anne Man 06 Apr 2009, 21:49

Dette klarer du fint! Jeg har klasse B og A og har derfor kjørt opp to ganger, og ingen av sensorene jeg kjørte med var farlige, i alle fall fnis
Slapp av og kos deg med å kjøre tur, så går det helt sikkert bra Smile
Anne
Anne
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1085
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

http://anne.hobby-site.com

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 9 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by StarCat Lør 18 Apr 2009, 22:03

nå er det 4 uker til oppkjøiring og jeg har fått vite at jeg kjører bra nok til å klare det så lenge jeg bare tar det med ro og nyter kjøreturen min den dagen så nå gleder jeg meg til, så nå gleder jeg meg skikkelig til å endelig bli ferdig får jeg da håpe da, kan jo gå helt galt også at jeg bare gjør feil, da blir jeg i allefall drit forbanna på meg selv for da går jeg hele sommeren uten å ha lappen Mad
StarCat
StarCat
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1157
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 9 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by Anne Lør 18 Apr 2009, 23:21

Neida, så klart det skal gå bra!!! hug10
Kjør så mye du kan de siste ukene og bare gled deg,- du kan jo alt som skal til Smile
Anne
Anne
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1085
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

http://anne.hobby-site.com

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 9 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by StarCat Søn 19 Apr 2009, 00:45

ja jeg tenkte at jeg skulle få kjørt ganske så mye nå fremmover så jeg blir så sikker så mulig på at det skal gå greit, det er jo bare oppkjøringen jeg går å venter på nå, men det er jo så mange som skal kjøre opp, hadde håpet på å ha lappen før 17 mai men men, 2 dager fra eller til spiller ingen rolle nå Very Happy
for tiden driver jeg også å scrapper masse og koser meg med det, har mange LOer klare som skal lages. også har vi fint vær så vi er litt ute også og da er selvsagt kamera med må jo knipse i vei så jeg har noe å scrappe, men siden det er jeg som altid står bak kamera så blir det lite bilder av meg Laughing
StarCat
StarCat
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1157
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 9 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by Anne Søn 19 Apr 2009, 11:20

Kjenner meg godt igjen der, ja, er'kke mange bilder med meg på her i huset, heller, må jeg si fnis
Anne
Anne
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1085
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

http://anne.hobby-site.com

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 9 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by .. Søn 19 Apr 2009, 13:04

Du kommer helt sikkert til å klare oppkjøringen kjempebra Smile

..
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 525
Reputation : 3
Registration date : 15.09.2008

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 9 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by StarCat Søn 19 Apr 2009, 13:54

det er så fint vær ute i dag, så jeg slapp ungene ut og tok scrappesakene med meg ut så jeg kunne gjøre ferdig en lo jeg holder på med mens jeg holdt oversikt over barna, men til tross for det fine været så blåste det jo en del så planen min var ikke så bra i dag, var litt kaldt også så barna ville inn igjen så da får jeg heller se om jeg får gjort ferdig loen i kveld og heller ta og rydde plassen min så jeg kan få scrappet der Laughing
StarCat
StarCat
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1157
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 9 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by StarCat Tor 07 Mai 2009, 16:30

12 dager igjen affraid
StarCat
StarCat
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1157
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 9 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by .. Tor 07 Mai 2009, 17:25

StarCat skrev:12 dager igjen affraid

Det er neimen ikke lenge til :flower: Nå er det ihvertfall fine kjøreforhold Smile

..
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 525
Reputation : 3
Registration date : 15.09.2008

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 9 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by StarCat Tor 07 Mai 2009, 20:08

jeg har hatt alt det obligatoriske nå 2 laaaaaaaange kjøreturer, hvor den ene var å kjøre forbi den andre skolebilen på ett sted jeg ikke vil kjøre forbi når jeg får lappen så sant det ikke er en syklist da Laughing neste uke skal jeg kjøre hver dag bortsett fra 1 dag da så nå er det siste innspurt, skal kjøre 18 mai også så ingen alkohol på meg den dagen, men det hadde jeg ikke tenkt til uansett Laughing

ha en strålende kveld til dere som titter innom sunny
StarCat
StarCat
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1157
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 9 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by .. Tor 07 Mai 2009, 20:22

StarCat skrev:jeg har hatt alt det obligatoriske nå 2 laaaaaaaange kjøreturer, hvor den ene var å kjøre forbi den andre skolebilen på ett sted jeg ikke vil kjøre forbi når jeg får lappen så sant det ikke er en syklist da Laughing neste uke skal jeg kjøre hver dag bortsett fra 1 dag da så nå er det siste innspurt, skal kjøre 18 mai også så ingen alkohol på meg den dagen, men det hadde jeg ikke tenkt til uansett Laughing

ha en strålende kveld til dere som titter innom sunny

Godt å være ferdig med alt det obligatoriske, så nå kan du jo bare kosekjøre frem til dagen Smile

..
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 525
Reputation : 3
Registration date : 15.09.2008

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 9 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by StarCat Søn 10 Mai 2009, 12:40

fredag så kjørte jeg så mye feil at nå begynner jeg å bli nervøs for oppkjøringen hvis jeg fortsetter slik så er jeg redd jeg ikke vil klare det, men nå går jeg inn i min siste uke med intensiv kjøring nesten hver dag så får jeg se om jeg kan roe meg ned og kjøre slik jeg gjorde på onsdag. nå har jeg kjørt med mannlige og kvinnlige lærere og de jeg kjører best og roligst med er de kvinnlige så jeg håper jeg får en kvinnlig sensor for da kjører jeg best Laughing

ha en fin dag alle semmen :flower:
StarCat
StarCat
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1157
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 9 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Side 9 av 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet