Scrapp & Snakk - Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Slarvetråden for juli :)

+13
Bella73
Idril
HegeHB
christel
tusjen
snuppelure74
StarCat
Torojenta
vanja
Bella
Papirskreppa
kanys
Isabell
17 posters

Side 3 av 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Go down

Slarvetråden for juli :) - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for juli :)

Poste by Papirskreppa Fre 04 Jul 2008, 11:36

No har eg fått Cuttlebugen Very Happy Gleder meg til å bruke den. Men eg må vel lære meg å bruke den, og ha noen dies først. Gode råd tas i mot med takk.
Papirskreppa
Papirskreppa
Husvarm
Husvarm

Antall Innlegg : 432
Age : 63
Bosted : Finnsnes
Reputation : 0
Registration date : 20.05.2008

http://www.papirskreppa.blogspot.com

Til Toppen Go down

Slarvetråden for juli :) - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for juli :)

Poste by christel Fre 04 Jul 2008, 12:38

kanys skrev:Her har det vært kjempevær i dag. Men jeg har stort sett vært inne med en liten gutt på 5 mnd med 39,8 i feber. Ringte legen i dag og fikk en sjekk, men de fant ikke noe. Så mest sannsynlig er det er kraftig reaksjon på vaksinene han fikk mandag eller så har han en liten virusinfeksjon. Greit å ha sjekket det ut i alle fall. Satser på at han kommer seg i løpet av kvelden og natta. For i morgen skal vi til Narvik å fotograferes. Very Happy

Korsen går d me gutten din? e han blitt bedre? Krysser fingran for at han e d, ikke noe særlig å kjøre langt me en unge som ikke e iform. Lykke til hos fotografen, håper vi får mulighet til å møtes idag :flower:
christel
christel
Ihuga scrapper
Ihuga scrapper

Antall Innlegg : 2707
Age : 48
Bosted : Narvik
Reputation : 0
Registration date : 12.05.2008

http://www.scrappeberta.de

Til Toppen Go down

Slarvetråden for juli :) - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for juli :)

Poste by HegeHB Fre 04 Jul 2008, 13:57

Hei
Innom og gir litt lyd fra meg. Blir lite nett tid på meg for tiden.
Her er det deilig sommer ute. Gleder meg til vi er ferdige på jobb i dag.
For da setter vi oss i bilen og drar på hytta.
Så er det 14 dager igjen å jobbe før det blir ferie Very Happy
Til uka flytter mamma og pappa, og da skal det males og ordnes. Så nå er det forhåpentlig ikke lenge igjen til jeg får meg scrapperom cheers
Ha en fin dag / helg!!
HegeHB
HegeHB
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 773
Age : 49
Bosted : Sætermoen
Reputation : 0
Registration date : 13.05.2008

http://www.hegehb.blogspot.com

Til Toppen Go down

Slarvetråden for juli :) - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for juli :)

Poste by Isabell Fre 04 Jul 2008, 14:11

Ha en strålende helg du også Hege Smile

No har eg fått Cuttlebugen Gleder meg til å bruke den. Men eg må vel lære meg å bruke den, og ha noen dies først. Gode råd tas i mot med takk.

Hva lurer du på? Det er bare å spørre Smile
Isabell
Isabell
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 4968
Age : 53
Bosted : Risør
Reputation : 1
Registration date : 11.05.2008

http://scrappoglapp.no/nettbutikk

Til Toppen Go down

Slarvetråden for juli :) - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for juli :)

Poste by Papirskreppa Fre 04 Jul 2008, 19:48

Eg kan ingenting me den maskinen, så har du generelle gode råd og tips t meg, så blir eg gla for d. lykkelig Er d for eks. noen dies som er rimeligere enn andre (merker), og finnes d enkelte "ark", eller hva det heter, d er lurt å begynne med; som blir oftere brukt enn andre. Ellers er d stille her på forumet. Ferie og godt vær, tenker eg. Her er det kald vind, men fint og godt vær :flower:
Papirskreppa
Papirskreppa
Husvarm
Husvarm

Antall Innlegg : 432
Age : 63
Bosted : Finnsnes
Reputation : 0
Registration date : 20.05.2008

http://www.papirskreppa.blogspot.com

Til Toppen Go down

Slarvetråden for juli :) - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for juli :)

Poste by kanys Fre 04 Jul 2008, 22:54

christel skrev:
kanys skrev:Her har det vært kjempevær i dag. Men jeg har stort sett vært inne med en liten gutt på 5 mnd med 39,8 i feber. Ringte legen i dag og fikk en sjekk, men de fant ikke noe. Så mest sannsynlig er det er kraftig reaksjon på vaksinene han fikk mandag eller så har han en liten virusinfeksjon. Greit å ha sjekket det ut i alle fall. Satser på at han kommer seg i løpet av kvelden og natta. For i morgen skal vi til Narvik å fotograferes. Very Happy

Korsen går d me gutten din? e han blitt bedre? Krysser fingran for at han e d, ikke noe særlig å kjøre langt me en unge som ikke e iform. Lykke til hos fotografen, håper vi får mulighet til å møtes idag :flower:

Takk, takk! Formen til lillemann var bedre, men ikke bra. Fungerte dårlig hos fotografen!! Fikk tatt bilder av alle, og generasjonsbildene, bildene av Even, men ikke begge guttene sammen. Da ga fotografen opp! Ble ikke spesielt imponert over fotografen i dag. Men tror han traff guttene på en dårlig dag og så hadde han nok ikke den beste dagen selv.
Ble en kaotisk dag. Skulle rekke en del ting, men rakk ingenting. Synd det ikke ble tid til et lite kafebesøk. Men vet at det blir flere turer til byen i løpet av sommeren. Så det får vi til! klem

kanys
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1026
Bosted : Setermoen
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

Slarvetråden for juli :) - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for juli :)

Poste by christel Fre 04 Jul 2008, 23:25

var d Douglas Carr dokker va hos? noen e fornøyd me han andre ikke. har også hørt at han ikke e flink me barn... men æ håper likevel at dokker får noen bra bilda hug10

du må nu bare si ifra katti du kommer neste gang, så ser vi om vi får til å møtes Very Happy
christel
christel
Ihuga scrapper
Ihuga scrapper

Antall Innlegg : 2707
Age : 48
Bosted : Narvik
Reputation : 0
Registration date : 12.05.2008

http://www.scrappeberta.de

Til Toppen Go down

Slarvetråden for juli :) - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for juli :)

Poste by kanys Lør 05 Jul 2008, 00:44

christel skrev:var d Douglas Carr dokker va hos? noen e fornøyd me han andre ikke. har også hørt at han ikke e flink me barn... men æ håper likevel at dokker får noen bra bilda hug10

du må nu bare si ifra katti du kommer neste gang, så ser vi om vi får til å møtes Very Happy

Var han ja.
Han klarte ikke kommunisere godt med mine gutter. Tror allikevel han kan ha klart å få noen gode bilder av Even for gubben hjalp til. fnis
Det blir uansett spennende å se. Skal på visning i august! Wink

kanys
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1026
Bosted : Setermoen
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

Slarvetråden for juli :) - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for juli :)

Poste by vanja Lør 05 Jul 2008, 13:35

FOR en nydeli dag her i nord!!!
Sola skinner, og d er gøøøørvarmt ute:)
Jeg har akkurat dusja og pakka sekken, skal en tur til Lofoten med hurtigruta, og da skal vi bade ombord!!! Snakk om deili dag på jobben dere
sunny
vanja
vanja
Designer
Designer

Antall Innlegg : 113
Age : 51
Bosted : Bodø
Reputation : 0
Registration date : 12.05.2008

http://kortmakerne.blogspot.com/

Til Toppen Go down

Slarvetråden for juli :) - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for juli :)

Poste by Torojenta Lør 05 Jul 2008, 21:19

Takk for dinn tålmodighet idag pirat
Har jobbet for første gang på mange år i butikken til Isabell idag. Så selv om jeg hadde fått god opplæring fikk jeg litt hjerteppe når jeg stod der alene... selv med jukselapp Embarassed Embarassed argh

hug

Torojenta
MiniSjefa :)
MiniSjefa :)

Antall Innlegg : 820
Bosted : Sundebru
Reputation : 0
Registration date : 11.05.2008

Til Toppen Go down

Slarvetråden for juli :) - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for juli :)

Poste by Papirskreppa Lør 05 Jul 2008, 21:22

Ja, eg vil ikke si at d e så varmt her lengre nord. Hvis man sitter i sola er d ganske bra, men i dag var d kaldt i lufta. Og enda er ikke eg sånn at d må være så varmt. Nå er d bare 9+ ute og overskyet. Holder på med en tagbok som skal være ferdig t i morgen. Trenger gode ideer :flower:
Papirskreppa
Papirskreppa
Husvarm
Husvarm

Antall Innlegg : 432
Age : 63
Bosted : Finnsnes
Reputation : 0
Registration date : 20.05.2008

http://www.papirskreppa.blogspot.com

Til Toppen Go down

Slarvetråden for juli :) - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for juli :)

Poste by Idril Lør 05 Jul 2008, 21:37

Ikke noe varme her heller...og ingen scrappelyst heller skraper
Idril
Idril
Husvarm
Husvarm

Antall Innlegg : 401
Age : 49
Reputation : 0
Registration date : 19.05.2008

Til Toppen Go down

Slarvetråden for juli :) - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for juli :)

Poste by Papirskreppa Lør 05 Jul 2008, 22:41

Idril skrev:Ikke noe varme her heller...og ingen scrappelyst heller skraper
Eg må ha ferdig den tagboken i kveld. Og nå står eg liksom uten ideer Skal begynne på et bryllupskort, som eg skal ha ferdig neste helg. holder på å pynte kaker.Har pynta ei med smørkrem, og skal begynne på ei med sjokoladefyll. Eg liker å bake.
Papirskreppa
Papirskreppa
Husvarm
Husvarm

Antall Innlegg : 432
Age : 63
Bosted : Finnsnes
Reputation : 0
Registration date : 20.05.2008

http://www.papirskreppa.blogspot.com

Til Toppen Go down

Slarvetråden for juli :) - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for juli :)

Poste by kanys Lør 05 Jul 2008, 23:31

Papirskreppa skrev:
Idril skrev:Ikke noe varme her heller...og ingen scrappelyst heller skraper
Eg må ha ferdig den tagboken i kveld. Og nå står eg liksom uten ideer Skal begynne på et bryllupskort, som eg skal ha ferdig neste helg. holder på å pynte kaker.Har pynta ei med smørkrem, og skal begynne på ei med sjokoladefyll. Eg liker å bake.

Jeg har også begynt på en tagbok i kveld. Skal lage ikke mindre enn 6 bryllupskort den neste måneden og vi skal være borte fra 14. til 24. juli. Hadde egentlig ikke tenkt å ta med meg noe utstyr. Når jeg da vet hvor mye jeg har fått produsert den siste tiden (VELDIG lite) vet jeg at jeg har dårlig tid!! Men mamma har sagt at hun skal ta junior i morra. Da er det bare meg og mini hjemme. Kan produsere litt mens han sover. Og i morgen skal han sove gode lange blunder Wink
Håper været blir like bra i morgen som det var i dag, men med litt mindre vind! sunny

kanys
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1026
Bosted : Setermoen
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

Slarvetråden for juli :) - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for juli :)

Poste by Isabell Man 07 Jul 2008, 01:31

Her har det regnet idag, men like greit, for formen har vært sløv. Vo var på traktorfest i går, skikkelig harry, men kjempemoro!Det nærmer seg avreise og 3 dager fri, jeg gleder meg!!
Isabell
Isabell
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 4968
Age : 53
Bosted : Risør
Reputation : 1
Registration date : 11.05.2008

http://scrappoglapp.no/nettbutikk

Til Toppen Go down

Slarvetråden for juli :) - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for juli :)

Poste by snuppelure74 Man 07 Jul 2008, 08:49

Her er det nok en dag med regn, regn og atter regn Sad
Ønsker Isabell noen fine ferie dager med flott vær og ikke minst nyte å ha noen dager fri Smile :flower:
snuppelure74
snuppelure74
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 1879
Age : 49
Bosted : Holmestrand
Reputation : 3
Registration date : 25.05.2008

http://www.snuppelure74.blogspot.com

Til Toppen Go down

Slarvetråden for juli :) - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for juli :)

Poste by Isabell Tir 08 Jul 2008, 09:14

Da er vi straks avgårde, Torojenta er sjef her inne mens jeg er borte. Vær snille med hverandre! Men det vet jeg dere er. Kos dere, det skal jeg Smile
Isabell
Isabell
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 4968
Age : 53
Bosted : Risør
Reputation : 1
Registration date : 11.05.2008

http://scrappoglapp.no/nettbutikk

Til Toppen Go down

Slarvetråden for juli :) - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for juli :)

Poste by Bella73 Tir 08 Jul 2008, 18:04

Her har dagen gått til å nyte sola så godt vi kan. Var jo meldt regn og surt her i dag, men solen ble en dag til hurra! Sliter så med scrappelysten for tiden, kan jo kanskje ha noe med at jeg har dobbelsidig bihulebetennelse! Da er det ikke så godt å se ned i scrappepulten liksom hihi! Men nå har jeg fått meg neseskyller, og håper det skal hjelpe! Pencillinkur er siste utvei, er ikke nooooe glad i kurer, man blir så tappa i resten av kroppen. weard

Ellers prøver jeg å bli litt varm i trøya her inne, men tru det eller ei dere som kjenner meg fra før, så er jeg sjenert i begynnelsen. Må liksom se tonen og hvordan ting er før jeg sjabber alt for mye seksti . For er det noe jeg kan så er det å sjabbe vel mye *kremt* Ikke sant Vanja hehehe! Ikke som vi sliter med pinlig taushet når vi treffes *glis* knegg blink11

Må også få berømme og skryte av galleriet her inne Isabell, det er suverent! Må få lagt ut litt av det jeg har laget og ikke minst inn å se på alt dere har laget. cancan

God ferie Isabell og alle andre, herlig med sommer på alle vis!! cheers sunny
Bella73
Bella73
Nybegynner
Nybegynner

Antall Innlegg : 14
Reputation : 0
Registration date : 25.06.2008

Til Toppen Go down

Slarvetråden for juli :) - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for juli :)

Poste by kanys Tir 08 Jul 2008, 22:33

Bare å sjabbe i vei, Linn. Vi er mange som er flinke til det her inne! Wink

I dag fikk vi lagt fliser på vårt nye kjøkkengulv. En rose til HegeHB-mannen som var til fantastisk hjelp!!! blomst10
Og i 1730-tiden kom også den nye kjøkkeninnredningen! Nå gleder jeg meg til å få nytt kjøkken altså!

Nyter ellers finværet, lager litt bryllupskort og ferierer sammen med familien. sol

kanys
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1026
Bosted : Setermoen
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

Slarvetråden for juli :) - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for juli :)

Poste by Monica Tir 08 Jul 2008, 23:42

Heisann hoppsann alle sammen. Har savnet forumet mye, men æ har hatt nån fine feriedaga Very Happy
Det har vært nån flotte daga med sol,men også en sur vind. Men skal ikke klage så lenge det har vært oppholdsvær Very Happy
Vi har storkosa oss på hytta, vært mye ute og fisket en del.
Monica
Monica
PhotoQueen
PhotoQueen

Antall Innlegg : 2305
Age : 48
Bosted : Narvik
Reputation : 0
Registration date : 22.05.2008

Til Toppen Go down

Slarvetråden for juli :) - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for juli :)

Poste by vanja Ons 09 Jul 2008, 21:56

Her går det som vanlig i ett.... Har jobba bittelitt overtid i d siste, har jobba vel 25 timer over på under ei uke! I tillegg har æ scrappa litt, vaska bil, klippa plen osv! Skjønner ikke åssen d er mulig sunny

Joda Linn, vi kan d å skravle, ingen tvil om d! Når vi er hjemme fra ferie så må du komme en dag så kan vi sette oss ned sammen! D hadde vært så morsomt, er nemlig så lenge siden nå.....

Til helga drar vi på ferie, litt rundt omkring på det blide østland tenkte vi!
vanja
vanja
Designer
Designer

Antall Innlegg : 113
Age : 51
Bosted : Bodø
Reputation : 0
Registration date : 12.05.2008

http://kortmakerne.blogspot.com/

Til Toppen Go down

Slarvetråden for juli :) - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for juli :)

Poste by HegeHB Tor 10 Jul 2008, 12:16

Endelig innom igjen!
Det er egentlig litt deilig og være uten nett og ( tro det eller ei) fnis men man får jo gjort mye annet istedet.
Hos oss går det meste i flytting og maling. Mamma og pappa har flyttet, og huset er vårt. De mangler ennå å hente litt, men til helga begynner vi å male stue og kjøkken. Så da kan jeg endelig få begynt å sette mine ting på plass. Skal bli deilig når alt er ferdig- men foreløpig ligner hele overetasjen på , jeg vet ikke hva. Gleder meg til alt er ferdig. Når ungene er flytte topp på rommene sine, kan jeg begynne å glede meg til å flytte inn på scrapperommet mitt. Så det blir nok lite scrapping fra min side før jeg er på plass der. I tillegg blir jeg student til høsten, så jeg vet ikke hvordan dette skal gå. Ha en flott dag alle sammen. Håper ikke det går alt for lang tid før jeg får stukket innom igjen!!
HegeHB
HegeHB
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 773
Age : 49
Bosted : Sætermoen
Reputation : 0
Registration date : 13.05.2008

http://www.hegehb.blogspot.com

Til Toppen Go down

Slarvetråden for juli :) - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for juli :)

Poste by Papirskreppa Tor 10 Jul 2008, 18:14

Hei alle sammen Very Happy Eg ble ferdig med tagboken til søndag, og har nå nesten ferdig med bryllupskortet til lørdag. I går scrappa eg sammen med Meretekj. Ho dekorerte ei Toffifee-eske. Den ble så nydelig. Må få ho til å legge noen av sine arbeid inn her på forumet, for ho er bare flink. Hører du, Merete? :flower: Har tenkt å prøve meg på et dorull-kort. Er det noen av dere som har laget et slikt?
Papirskreppa
Papirskreppa
Husvarm
Husvarm

Antall Innlegg : 432
Age : 63
Bosted : Finnsnes
Reputation : 0
Registration date : 20.05.2008

http://www.papirskreppa.blogspot.com

Til Toppen Go down

Slarvetråden for juli :) - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for juli :)

Poste by Monica Fre 11 Jul 2008, 05:30

Nu har æ lagt inn nån flere bilda Very Happy Og så har æ fått laga ei tagbok...den e nesten helt ferdig tommelopp Det e bare et par små detalja igjen.
Æ har brukt heile kvelden på tagboka, hadde bestemt mæ for at den skulle bli ferdig fnis
Men nu skal æ krype til sengs, e sinnsykt trøtt Sleep
Monica
Monica
PhotoQueen
PhotoQueen

Antall Innlegg : 2305
Age : 48
Bosted : Narvik
Reputation : 0
Registration date : 22.05.2008

Til Toppen Go down

Slarvetråden for juli :) - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for juli :)

Poste by christel Fre 11 Jul 2008, 08:18

god morgen alle sammen juhu
E ikke så aktiv om dagene, har så masse å gjøre å e ganske så sliten etter jobb. Lite unger i bhg, å når de kjeder sæ så går d ut over alle de andre dåner Men vi e flink til å gå på tur, så d hjelper litt da Very Happy
Æ skal på jobb om to timer, å etterpå så skal æ på kafebesøk med HegeHB og Kanys klapper gleder mæ til å møte dokker begge hug10
Å så e d helg med scrappetreff. håper bare at flere ikke avlyser, for nu e æ lei av å bruke masse tid på å planlegge treff, og penga til å sende sms. sist vi hadde treff skulle vi være 10 stykk, å 5 møtte opp. bare noen få sa ifra at de ikke kunne likavel. rimelig frustrerende! Nesten som at æ ikke orker mere Embarassed

Men ellers ønske æ dokker alle en flott dag, og kjør forsiktig HegeHB og Kanys blomst10
christel
christel
Ihuga scrapper
Ihuga scrapper

Antall Innlegg : 2707
Age : 48
Bosted : Narvik
Reputation : 0
Registration date : 12.05.2008

http://www.scrappeberta.de

Til Toppen Go down

Slarvetråden for juli :) - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for juli :)

Poste by Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Side 3 av 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet