Scrapp & Snakk - Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

+11
dine
kanys
Papirskreppa
Monica
HegeHB
Victoria
tusjen
snuppelure74
Isabell
christel
StarCat
15 posters

Side 7 av 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 7 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by Isabell Lør 29 Nov 2008, 16:23

Ingunn skrev:Har også en som er 11, Isabell... tenk hvor dyrt det er blitt når de ungene skal kjøre opp!!! affraid

Må begynne å spare nå snart tenker jeg!
Isabell
Isabell
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 4968
Age : 53
Bosted : Risør
Reputation : 1
Registration date : 11.05.2008

http://scrappoglapp.no/nettbutikk

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 7 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by StarCat Lør 29 Nov 2008, 18:22

nå er jeg så heldig at jeg får det dekka av trygdekontoret siden jeg er så uheldig å være født med hjertefeil Very Happy så jeg betaler ikke noenting men jeg fikk prislisten og da fikk jeg ett lite sjokk over hvor mye det kostet i forhold til da jeg skulle tatt den for 12 år siden da kostet det 250 kr Very Happy
StarCat
StarCat
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1157
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 7 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by Isabell Søn 30 Nov 2008, 01:11

Uff Starcat, det viste jeg ikke. klem

Håper du får lappen snart, det vil åpne seg en ny verden for deg tenker jeg Smile
Isabell
Isabell
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 4968
Age : 53
Bosted : Risør
Reputation : 1
Registration date : 11.05.2008

http://scrappoglapp.no/nettbutikk

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 7 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by StarCat Søn 30 Nov 2008, 01:33

nei, jeg skjuler det godt Very Happy men det går bra så lenge jeg tar det med ro Very Happy så derfor blir det herlig når jeg får lappen for da slipper jeg å bli kjørt hit og dit og veldig greit når jentungen begynner på skolen for hun har litt for lang vei til at jeg orker å gå Very Happy Da kan jeg til og med ta bilen og dra på scrappetreff uten å måtte være avhengig av at andre må hente meg Laughing
StarCat
StarCat
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1157
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 7 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by Ingunn Søn 30 Nov 2008, 11:39

Så godt at du er så utrolig positiv, StarCat! Man må jo bare lære seg å gjøre det beste ut av den situasjonen man er i, og det er det vel ingen tvil om at du gjør! Stå på, du kommer til å elske friheten som sertifikatet gir deg!
klem
Ingunn
Ingunn
BingoKjærring

Antall Innlegg : 889
Age : 55
Bosted : Sørreisa
Reputation : 1
Registration date : 26.09.2008

http://kortveggen.blogspot.com

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 7 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by StarCat Søn 30 Nov 2008, 12:24

Det kommer altid tider hvor jeg tenker at dette orker jeg ikke mer men jeg har to herlige barn som som jeg da kan søke trøst hos og som får meg til å se possitivt på ting igjen og jeg tror det er lettere å lære å leve med det når mann er født med det Very Happy Jeg lå i natt og lurte på om jeg skulle gå over til å ta lappen på automat slik jeg egentlig ville i begynnelsen for etter første time så har jeg begynt å grue meg til giringen igjen Very Happy kjøringen gikk så fint når jeg slapp å tenke på giring men med en gang jeg viste at det nærmet seg girskifte så begynte jeg å stresse men så er det det at da kan jeg ikke kjøre annet enn automat så jeg er skikkelig i tivl, hva ville dere gjort?
StarCat
StarCat
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1157
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 7 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by StarCat Søn 30 Nov 2008, 12:25

må kansje tilføye at vi har kjøpt bil som er med automatgir så jeg kommer ikke til å kjøre bil etterpå med gir Very Happy
StarCat
StarCat
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1157
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 7 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by Isabell Søn 30 Nov 2008, 12:29

En venninne av meg, som er plaget med leddene har kjørt opp på automatgir. Hun kan overhode ikke ha bil med vanlig giring. Vi har hatt automatbil selv, og det er det beste! Så enkelt og greit!! Jeg anbefaler automat på det sterkeste for deg. Skulle det skje ett eller annet, så slipper du tenke på giring i en stresset situasjon.
Isabell
Isabell
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 4968
Age : 53
Bosted : Risør
Reputation : 1
Registration date : 11.05.2008

http://scrappoglapp.no/nettbutikk

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 7 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by snuppelure74 Søn 30 Nov 2008, 12:36

Jeg hadde tatt lappen på automatgir hvis jeg kunne velge Smile
Jeg sa til richard her en dag at jeg ville ta lappen hvis jeg kunne kjøre automat, da sa han at hvis jeg tok lappen skulle han kjøpe bil med automat gir til meg takk
snuppelure74
snuppelure74
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 1879
Age : 49
Bosted : Holmestrand
Reputation : 3
Registration date : 25.05.2008

http://www.snuppelure74.blogspot.com

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 7 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by StarCat Søn 30 Nov 2008, 12:37

jeg har kjørt bil med automat for det er det vi har nå og det er jo sååååå enkelt bare sette seg inn og starte så går alt av seg selv og det satt jeg og å tenkte på når jeg kjørte også, gir bil skulle aldri vært oppfunnet Laughing
StarCat
StarCat
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1157
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 7 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by StarCat Søn 30 Nov 2008, 12:39

vi får jo helt ny bil til uken og hva er den med jo automat så jeg skjønner ikke hvorfor jeg da skal stresse med den dumme giringen bare fordi det er griet å ha Mad
StarCat
StarCat
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1157
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 7 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by Isabell Søn 30 Nov 2008, 12:42

Det er bare for at de skal tjene på det tenker nå jeg. Du har jo din tilstand som burdte gjøre det enkelt i en stresset situasjon. Å slippe å tenke på giring da er jo en selvfølge.
Isabell
Isabell
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 4968
Age : 53
Bosted : Risør
Reputation : 1
Registration date : 11.05.2008

http://scrappoglapp.no/nettbutikk

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 7 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by StarCat Søn 30 Nov 2008, 12:54

godt det er noen som forstår Very Happy det er så mange som sier at jeg vil lære å gire etterhvert og det vet jeg jo at jeg vil men det er såååååå stress og det kommer til å ta lenger tid enn med automat og jeg var mer avslappa når han tok over pedalene og jeg viste at nå står han for giringen da klarte jeg meg fint i rundkjøringen og, nei jeg tror jeg skal finne ut om den skolen som har automat bil kan ta over kjøringe min Very Happy
StarCat
StarCat
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1157
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 7 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by Isabell Søn 30 Nov 2008, 13:03

Gjør det du, du vil føle deg mye bedre etterpå. Hvorfor stresse med noe man strengt tatt ikke behøver?
Isabell
Isabell
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 4968
Age : 53
Bosted : Risør
Reputation : 1
Registration date : 11.05.2008

http://scrappoglapp.no/nettbutikk

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 7 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by StarCat Søn 30 Nov 2008, 13:17

nei si det. mange som mener det er greit tilfelle bilen er på verksted og da får man ofte låne bile med gir, men hvor ofte skal det skje liksom
StarCat
StarCat
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1157
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 7 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by Ingunn Søn 30 Nov 2008, 13:27

Helt enig med deg, StarCat! Vi har en bil med automatgir og en med manuelt, så jeg har kjørt begge deler mye! Ser heller ikke poenget med at man nødvendigvis MÅ lære seg å kjøre med manuelt gir, du skal kjøre på bra ekstreme plasser for at det skal være en absolutt nødvendighet! Nei, gjør det enklest mulig! Nå vet jo ikke jeg hvor du bor, men i bykjøring og køkjøring er jo automat helt overlegent!
Ingunn
Ingunn
BingoKjærring

Antall Innlegg : 889
Age : 55
Bosted : Sørreisa
Reputation : 1
Registration date : 26.09.2008

http://kortveggen.blogspot.com

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 7 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by StarCat Tir 02 Des 2008, 23:05

nå sitter jeg her å er nervøs for teoriprøven fikk vite av en i dag at etter jul kan det bli vanskligere å bestå forda kan det være vi må klare det med mindre feil en 7 dåner så nå sitter jeg å leser samtidig som jeg leser og da kommer jeg over spørsmål som gir feil svar og når jeg sjekker boken etterpå så er mitt svar riktig jeg blir helt forvirra jeg gaah så nå skal jeg hente meg noe å drikke og drite i testene og sette på musikk og være i min egen verden mens jeg leser for jeg må klare det før jul for jeg har som oftes 7 feil på testene Very Happy
StarCat
StarCat
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1157
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 7 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by Ingunn Tir 02 Des 2008, 23:15

Pust med magen, StarCat! Det går bra, du må bare ikke få hetta!!! Du vil sikkert være mer skjerpet den dagen teoriprøven er alvor, og ikke bare en test! Lykke til! dulte
Ingunn
Ingunn
BingoKjærring

Antall Innlegg : 889
Age : 55
Bosted : Sørreisa
Reputation : 1
Registration date : 26.09.2008

http://kortveggen.blogspot.com

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 7 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by StarCat Tir 02 Des 2008, 23:25

har hørt det er god tid så jeg kan jo tenke godt over hva jeg svarer Very Happy også får jeg ikke feil på de som er rett der slik jeg gjør på nettet Very Happy
StarCat
StarCat
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1157
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 7 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by Isabell Ons 03 Des 2008, 13:13

Jeg tok en slik test på nett engang, fikk beskjed om å ta kontakt med en kjøreskole.fnis
Isabell
Isabell
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 4968
Age : 53
Bosted : Risør
Reputation : 1
Registration date : 11.05.2008

http://scrappoglapp.no/nettbutikk

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 7 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by Ingunn Ons 03 Des 2008, 14:55

Isabell skrev:Jeg tok en slik test på nett engang, fikk beskjed om å ta kontakt med en kjøreskole.fnis
Har prøvd jeg også, konkluderte med at jeg er veeeeldig glad for at jeg har lappen, og har passet godt på fartsgrensene etter den tid! knegg
Ingunn
Ingunn
BingoKjærring

Antall Innlegg : 889
Age : 55
Bosted : Sørreisa
Reputation : 1
Registration date : 26.09.2008

http://kortveggen.blogspot.com

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 7 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by Isabell Ons 03 Des 2008, 15:49

Ingunn skrev:
Isabell skrev:Jeg tok en slik test på nett engang, fikk beskjed om å ta kontakt med en kjøreskole.fnis
Har prøvd jeg også, konkluderte med at jeg er veeeeldig glad for at jeg har lappen, og har passet godt på fartsgrensene etter den tid! knegg
Ja, ikke sant!

jeg hadde strøket på teorien med glans!!
Isabell
Isabell
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 4968
Age : 53
Bosted : Risør
Reputation : 1
Registration date : 11.05.2008

http://scrappoglapp.no/nettbutikk

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 7 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by StarCat Tor 04 Des 2008, 12:17

nå er det 2 timer til jeg skal ut å kjøre og håpet om at veien skulle være fri for snø og is er borte for her er det ganske så glatt så det blir moro dåner får håpe de har strødd der vi skal kjøre beg
nå er jeg snart feridg med min 3 toffieeske og skal begynne med godis poser bare tenke ut hva jeg skal putte i godis posene de var litt vell store de jeg kjøpte Very Happy
ha en god dag til alle dere som er inne og titter santa2
StarCat
StarCat
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1157
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 7 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by StarCat Man 08 Des 2008, 20:38

jeg skifta kjøre skole i dag og skulle begynne å ta lappen på automat, gleden varte i 3 timer da fikk jeg vite fra dem legene at det måtte jeg bare utsette da jeg ikke er ferdig med alle testene mine pga formen min for tiden og jeg som skulle ta lappen for at hverdagen skulle bli lettere jeg blir såååå lei banghead2 blir innkalt til ny test i slutten av januar og først da skal de se hva de kan gjøre og når de har funnet ut det skal de se om jeg får ta lappen banghead2
StarCat
StarCat
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1157
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 7 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by StarCat Man 08 Des 2008, 20:42

kunne vært ferdig med lappen før de finner ut hva de skal gjøre også for jeg har fått timer annenhver dag helt frem til nyttår Crying or Very sad
StarCat
StarCat
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1157
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

StarCats skravleside oppkjøring 19 mai - Page 7 Empty Re: StarCats skravleside oppkjøring 19 mai

Poste by Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Side 7 av 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet