Scrapp & Snakk - Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

November

3 posters

Go down

November Empty November

Poste by synnøveh Ons 17 Nov 2010, 01:09

Ingen som har startet skravlinga for november ennå, så jeg skriver noen ord. Vi har feira minstemann sin bursdag idag. klapper Han ble 11 år idag, og la seg godt fornøyd med dagen. Ny elgitar fra mor og far, pluss mange andre flotte gaver fra venner og familie. Og ikke minst risboller etter middagen!! nam, nam.... sier jeg også. Ellers har det vært rimelig travelt for min del disse dagene i november. Har ei jente som spiller i korpset, så vi hadde julemesse i helga. Jeg har i flere år sittet i julemessenemnda, er med å lager ting som skal selges.I år ble mange av tingene laget i siste liten,- pes..... men det er så kjekt å være en liten gjeng som sammen kommer med mange gode ideer og lager ting. Jeg prøvde meg på transferteknikk på stoff i år, strøk på motiv på vesker. artig. santa har ikke laget noe i papir på lange tider.... hverken kort,LOer eller andre ting. - abstinenser!!!!! Men siden jeg var syk så lenge i høst (virus/bihulebetennelse)har jeg ikke hatt motivasjon eller energi til noe.
Men nå er formen bra, så til helga skal jeg starte opprydding på hobbyrommet, og ikke minst skal jeg begynne på noen julekort.- gleder meg. cheers Smile
synnøveh
synnøveh
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 747
Age : 62
Bosted : sunnmøre
Reputation : 9
Registration date : 19.05.2008

http://synnvespapirhobby.blogspot.com/

Til Toppen Go down

November Empty Re: November

Poste by StarCat Tir 23 Nov 2010, 21:07

nå fikk jeg skikkelig lyst på risboller Very Happy gratulerer med overstått 11 åring Very Happy
har ikke scrappet i det siste jeg heller, har jo et kort jeg skal lifte til en lo, men kommer jo aldri igang, på kvelden når barna har lagt seg så blir jeg sittende på nettet for jeg orker ikke noe annet.
og nå har jeg også innstalert nytt program til silhuetten min så jeg må jo lære meg det også på nytt og driver nå å legger figurene i mapper og det tar jo litt tid når jeg har ca 5000 figurer til den dåner
også er det jo på tide å tenke på jul nå for i dag er det bare 1 mnd igjen til lille julaften dåner så det er på tide å begynne å bake litt snart tenker jeg sånn at jeg ikke tar alt i siste lient som jeg ofte pleier, for jeg tror jo altid at jeg har så god tid santahat
StarCat
StarCat
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1157
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

November Empty Re: November

Poste by snuppelure74 Tir 23 Nov 2010, 21:48

åhhhh risboller ,det fikk jeg også lyst på dåner
men får vente et par uker til vel fnis
bare 1 mnd til lillejuleaften, huff da , tiden flyr fra meg gitt dåner
vi hadde scrappetreff på lørdag fra morgen til kveld og det jeg klarte å prestere var 1 kort og 3 dekorerte fyrstikkesker Embarassed
Ha en kjempe fin kveld alle sammen hug10
snuppelure74
snuppelure74
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 1879
Age : 49
Bosted : Holmestrand
Reputation : 3
Registration date : 25.05.2008

http://www.snuppelure74.blogspot.com

Til Toppen Go down

November Empty Re: November

Poste by StarCat Man 29 Nov 2010, 16:28

ååååååååååå jeg er så irritert akkurat nå. jenta har kommet fra skolen og vi har gledet oss til å lage jule kort og jeg skulle skjære ut firgurer fra silhuetten min, men jeg finner ikke skjærematten til den og jeg har nå leitet i 30 minutter og holder på å gå på veggene her. jeg holdt jo på md den i går. sånn er det hver gang jeg skal sitte meg ned å lage noe så er det noe som er borte kansje et hint om at jeg ikke skal holde på med dette mer. nei jeg får leite litt til før jeg gir meg den må jo være her ett eller annet sted gaah
StarCat
StarCat
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1157
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

November Empty Re: November

Poste by StarCat Man 29 Nov 2010, 17:24

nå har jeg endelig funnet den så nå kan jeg begynne å lage kort Very Happy
StarCat
StarCat
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1157
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

November Empty Re: November

Poste by snuppelure74 Man 29 Nov 2010, 20:32

så bra du fant den igjen da Very Happy
snuppelure74
snuppelure74
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 1879
Age : 49
Bosted : Holmestrand
Reputation : 3
Registration date : 25.05.2008

http://www.snuppelure74.blogspot.com

Til Toppen Go down

November Empty Re: November

Poste by StarCat Man 29 Nov 2010, 21:52

ble ikke noe kort likevel, måtte hente gutten i bhg og så var det å lage mat og nå er jeg for sliten, men jeg har begynt å skjære ut da Smile har jeg de klar til i morgen Very Happy
StarCat
StarCat
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1157
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

November Empty Re: November

Poste by Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet