Scrapp & Snakk - Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

januar 2011

4 posters

Go down

januar 2011 Empty januar 2011

Poste by StarCat Man 10 Jan 2011, 17:22

her har det vært stille en stund nå.
jeg har bare vært på nett å sniket litt i det siste, men jeg har også klart å scrappe litt Very Happy har som mål å scrappe en i mnd i år og denne mnd er jeg på vei til å klare to Very Happy
jeg håper det kommer noen konkuranser her inne etterhvert, kansje mnd skisse som både de som lager lo og kort kan være med på sammen? og den som vinner får en hedersplass kansje?
her er det fortsatt masse snø men det har smeltet og fryst på igjen så det har jo blitt glatt, jeg håper på mer snø for til helgen skal jeg ut å ake Very Happy
StarCat
StarCat
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1157
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

Til Toppen Go down

januar 2011 Empty Re: januar 2011

Poste by synnøveh Lør 15 Jan 2011, 01:50

Så fint at du er i siget StarCat. Ja jeg er enig med deg at det er stille her inne. Det er ikke mange innlegg som dukker opp. En av grunnene er kanskje at det er så mange større forum som fins, og hvor det er stor aktivitet.
Jeg skriver dette nå bare for å fortelle at jeg gir meg her inne. Har vel ikke vært så altfor aktiv jeg heller, men har nå prøvd å dra i gang noen konkurranser både i sommer og i høst. Men det kan være litt tungt i lengden når du bl.a skal sponse premier fra egen lomme. Dessuten har jeg funnet et annet forum som gir så mye,- inspirasjon, konkurranser, galleri, ideer mm...syns det er nok å forholde seg til det, i tillegg til en travel hverdag.

Takk for meg, håper dere skravler og oppmuntrer hverandre videre.
Wink
synnøveh
synnøveh
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 747
Age : 62
Bosted : sunnmøre
Reputation : 9
Registration date : 19.05.2008

http://synnvespapirhobby.blogspot.com/

Til Toppen Go down

januar 2011 Empty Re: januar 2011

Poste by pondus Søn 30 Jan 2011, 00:24

Har lagret bloggadressa di Synnøveh, så meg blir du ikke kvitt så lett rofl1

Men er enig i at det skjer lite her inne, er innom en og annen gang og ikke alltid jeg legger igjen spor heller, hva som gjør at interessen daler aner jeg ikke for her har absolutt vært flotte konkurranser og jeg har blitt kjent med mange super skjønne damer, men sånn er det engang blitt scratch


pondus
Husvarm
Husvarm

Antall Innlegg : 535
Reputation : 3
Registration date : 17.11.2008

Til Toppen Go down

januar 2011 Empty Re: januar 2011

Poste by melles Søn 30 Jan 2011, 09:01

Veldig stille og rolig her, så da blir det heller ikke så jeg stikker innom så ofte... Kanskje sees vi et annet sted...

synnøveh, jeg har blitt følger av din flotte blogg! Very Happy og Pondus sin også!
melles
melles
Nybegynner
Nybegynner

Antall Innlegg : 174
Age : 57
Reputation : 0
Registration date : 19.05.2008

Til Toppen Go down

januar 2011 Empty Re: januar 2011

Poste by pondus Søn 30 Jan 2011, 13:41

Husker ikke om jeg har lagt meg til som følger hos deg Melles men bloggen din har jeg lagt til i blogglista mi for lenge siden tommelopp

Ellers så gleder jeg meg til et par treff jeg skal på denne våren, et her i byen første helgen i April og et i vakre Geiranger i mai boggi Kanskje ser jeg noen av dere der humre

pondus
Husvarm
Husvarm

Antall Innlegg : 535
Reputation : 3
Registration date : 17.11.2008

Til Toppen Go down

januar 2011 Empty Re: januar 2011

Poste by Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet