Scrapp & Snakk - Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Slarvetråden for oktober

+9
Papirskreppa
meretekj
Isabell
Torojenta
Idril
christel
Ingunn
HegeHB
Anne
13 posters

Side 3 av 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

Go down

Slarvetråden for oktober - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for oktober

Poste by Ingunn Tir 28 Okt 2008, 10:06

Hei jenter! Må bare få lov å komme med en liten værrapport fra nord: Det SNØR i dag! fryser Huff, kjenner ikke at jeg er helt klar for vinter enda, men når blir man vel egentlig det? Håper det bare er forbigående... er bare -1 ute, så det er vel håp om at det gir seg utover dagen! Skal på den siste foreldresamtalen for i høst senere i dag, og må lage et kort som en kollega har bestillt før jeg drar dit. Greit å ha litt å gjøre! Laget et farsdagskort og et bursdagskort i går. Bilde kommer senere. Ha en fin dag alle sammen!
aww
Ingunn
Ingunn
BingoKjærring

Antall Innlegg : 889
Age : 55
Bosted : Sørreisa
Reputation : 1
Registration date : 26.09.2008

http://kortveggen.blogspot.com

Til Toppen Go down

Slarvetråden for oktober - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for oktober

Poste by Isabell Tir 28 Okt 2008, 13:51

Uff Ingunn, det ante jeg ikke. Håper du blir helt frisk igjen!! klem

Her var det 0 grader i dag morges, fryktelig kaldt! Måtte skrape is av bilen gitt.... Det er vel ikke lenge før vi får snø her sør også vil jeg tro.
Isabell
Isabell
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 4968
Age : 54
Bosted : Risør
Reputation : 1
Registration date : 11.05.2008

http://scrappoglapp.no/nettbutikk

Til Toppen Go down

Slarvetråden for oktober - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for oktober

Poste by Ingunn Tir 28 Okt 2008, 14:22

Jada, jeg skal bli helt frisk! Har bestemt meg for det for leeenge siden Very Happy Fikk ny beinmarg av min søster i mai, og den ser ut til å fungere helt utmerket! Egentlig litt godt å høre at det ikke er bare her det er så kaldt! Det føles så urettferdig når vi får vinter en måned før dere! Laughing
Ingunn
Ingunn
BingoKjærring

Antall Innlegg : 889
Age : 55
Bosted : Sørreisa
Reputation : 1
Registration date : 26.09.2008

http://kortveggen.blogspot.com

Til Toppen Go down

Slarvetråden for oktober - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for oktober

Poste by Isabell Tir 28 Okt 2008, 15:05

Vi pleier ikke få snø her før i januar/februar vi.fnis Men da kommer det gjerne noen meter også!

Jeg har på vifteovn her, men lurer på om jeg må ha en slik oljefyringsovn og, det er litt småkaldt idag..
Isabell
Isabell
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 4968
Age : 54
Bosted : Risør
Reputation : 1
Registration date : 11.05.2008

http://scrappoglapp.no/nettbutikk

Til Toppen Go down

Slarvetråden for oktober - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for oktober

Poste by Idril Tir 28 Okt 2008, 17:44

Ingunn skrev:Hei jenter! Må bare få lov å komme med en liten værrapport fra nord: Det SNØR i dag! fryser Huff, kjenner ikke at jeg er helt klar for vinter enda, men når blir man vel egentlig det? Håper det bare er forbigående... er bare -1 ute, så det er vel håp om at det gir seg utover dagen! Skal på den siste foreldresamtalen for i høst senere i dag, og må lage et kort som en kollega har bestillt før jeg drar dit. Greit å ha litt å gjøre! Laget et farsdagskort og et bursdagskort i går. Bilde kommer senere. Ha en fin dag alle sammen!
aww

SNØR???? Sørreisa er jo ikke langt unna meg og her var det strålende solskinn i dag, men dog -1c. fryser

Og god bedring til deg hug10
Idril
Idril
Husvarm
Husvarm

Antall Innlegg : 401
Age : 49
Reputation : 0
Registration date : 19.05.2008

Til Toppen Go down

Slarvetråden for oktober - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for oktober

Poste by Anne Tir 28 Okt 2008, 18:53

Ingunn skrev:
Anne skrev:
Ingunn skrev:Ja, jeg har en sønn som har brukt mye av det plasteret! Han fikk leukemi da han var fire og et halvt år, og måtte ta maaage blodprøver! Da var sannelig "engle" plasteret godt å ha, ja! Tror den psykiske effekten av det er minst like sterk som den fysiske fnis

Uff, det må ha vært utrolig tøft! Ville bare sende over en klem og håper det har gått bra hug10

Tusen takk, Anne! Du er så omtenksom du :flower: Jada, det har gått helt fint, gutten er 11 år nå, og frisk som en fisk! Men det er klart det var tøft mens det stod på... men sånn er livet, man må ta noen slag av og til også, og de fleste har nok sitt å slite med! I januar fikk jeg selv den diagnosen som han hadde, men det går også fint nå. Jeg er ferdig med alle behandlinger og venter bare på at kroppen skal bli enig med hodet! Smile Jeg vil nemlig så mye mer enn jeg greier gaah
Takk for omtanken, og stor klem til deg!

Å. det skulle bare mangle! Jeg krysser alt jeg har for at du snart er helt frisk igjen, det er så slitsomt når hodet vil, men kroppen ikke henger med. Men kjempeflott at du er kvitt sykdommen, da hug10
Det du har opplevd er knalltøft, så jeg er full av beundring over den måten du åpenbart takler dette på og at humøret er på plass på tross av dette. Det du har opplevd på noen få år er mye mer enn mange må gjennom i løpet av et helt, langt liv...
Anne
Anne
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1085
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

http://anne.hobby-site.com

Til Toppen Go down

Slarvetråden for oktober - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for oktober

Poste by Ingunn Tir 28 Okt 2008, 18:54

Idril skrev:
Ingunn skrev:Hei jenter! Må bare få lov å komme med en liten værrapport fra nord: Det SNØR i dag! fryser Huff, kjenner ikke at jeg er helt klar for vinter enda, men når blir man vel egentlig det? Håper det bare er forbigående... er bare -1 ute, så det er vel håp om at det gir seg utover dagen! Skal på den siste foreldresamtalen for i høst senere i dag, og må lage et kort som en kollega har bestillt før jeg drar dit. Greit å ha litt å gjøre! Laget et farsdagskort og et bursdagskort i går. Bilde kommer senere. Ha en fin dag alle sammen!
aww

SNØR???? Sørreisa er jo ikke langt unna meg og her var det strålende solskinn i dag, men dog -1c. fryser

Og god bedring til deg hug10

Jepp, det snør enda... skikkelig glatt og ekkelt på veiene også! Me NOT like! Evil or Very Mad Takk for gode ønsker, Idril!
Ingunn
Ingunn
BingoKjærring

Antall Innlegg : 889
Age : 55
Bosted : Sørreisa
Reputation : 1
Registration date : 26.09.2008

http://kortveggen.blogspot.com

Til Toppen Go down

Slarvetråden for oktober - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for oktober

Poste by Anne Tir 28 Okt 2008, 18:58

Snø nå er for tidlig, altså! Men det er meldt at det kan bli snø og sludd her på Østlandet i morgen også fryser Vinteren trenger ikke å komme sååå fort, altså! Håper snøen snart er smeltet igjen hos dere, da, Ingunn!
Anne
Anne
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1085
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

http://anne.hobby-site.com

Til Toppen Go down

Slarvetråden for oktober - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for oktober

Poste by Ingunn Tir 28 Okt 2008, 18:59

Anne skrev:
Ingunn skrev:
Anne skrev:
Ingunn skrev:Ja, jeg har en sønn som har brukt mye av det plasteret! Han fikk leukemi da han var fire og et halvt år, og måtte ta maaage blodprøver! Da var sannelig "engle" plasteret godt å ha, ja! Tror den psykiske effekten av det er minst like sterk som den fysiske fnis

Uff, det må ha vært utrolig tøft! Ville bare sende over en klem og håper det har gått bra hug10

Tusen takk, Anne! Du er så omtenksom du :flower: Jada, det har gått helt fint, gutten er 11 år nå, og frisk som en fisk! Men det er klart det var tøft mens det stod på... men sånn er livet, man må ta noen slag av og til også, og de fleste har nok sitt å slite med! I januar fikk jeg selv den diagnosen som han hadde, men det går også fint nå. Jeg er ferdig med alle behandlinger og venter bare på at kroppen skal bli enig med hodet! Smile Jeg vil nemlig så mye mer enn jeg greier gaah
Takk for omtanken, og stor klem til deg!

Å. det skulle bare mangle! Jeg krysser alt jeg har for at du snart er helt frisk igjen, det er så slitsomt når hodet vil, men kroppen ikke henger med. Men kjempeflott at du er kvitt sykdommen, da hug10

Ja, jeg skjønner at det må høres litt overveldende ut, men sånn er det nå engang... Noen synes kanskje at det blir veldig personlig å snakke om dette her inne, men samtidig så er det en så stor del av livet mitt nå at det føles unaturlig å ikke si noe om det heller... Dessuten så er jeg veldig opptatt av å være åpen om sånne ting, det har jeg erfart hjelper masse! Folk er så utrolig forståelsesfulle når de bare vet hva det handler om. Det kan kanskje være et godt råd til andre som sliter med noe; fortell omgivelsene dine om situasjonen, alt blir så mye lettere da! Men du har helt rett, det er knallviktig å prøve å bevare både positivitet og humør!
Det du har opplevd er knalltøft, så jeg er full av beundring over den måten du åpenbart takler dette på og at humøret er på plass på tross av dette. Det du har opplevd på noen få år er mye mer enn mange må gjennom i løpet av et helt, langt liv...
Ingunn
Ingunn
BingoKjærring

Antall Innlegg : 889
Age : 55
Bosted : Sørreisa
Reputation : 1
Registration date : 26.09.2008

http://kortveggen.blogspot.com

Til Toppen Go down

Slarvetråden for oktober - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for oktober

Poste by Isabell Ons 29 Okt 2008, 11:55

Så kom snøen til Sørlandet også, dog ikke mere enn ca 2 mm. Hørte på radioen at det som vanlig var kaos på veiene inn mot Oslo. jaja, vinteren kommer like brått på hvert år! Mathias fikk på strømpebukse idag, samt ulltrøye. Han er mye ute og leker, så han satte pris på det.
Isabell
Isabell
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 4968
Age : 54
Bosted : Risør
Reputation : 1
Registration date : 11.05.2008

http://scrappoglapp.no/nettbutikk

Til Toppen Go down

Slarvetråden for oktober - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for oktober

Poste by Papirskreppa Ons 29 Okt 2008, 21:04

Jeg vil bare si til dere alle for en super jente Ingunn er. Og til deg, Ingunn at du har vært helt utrolig tøff i denne perioden du har vært syk. Bare det positive humøret og motet du utviste da det stod på, og du i perioder var isolert fra omverdenen, er bare så beundringsverdig. Og i tillegg hadde du omtanke for meg og mitt da jeg trengte det som mest. Du har den gode egenskapen å bry deg om andre. Jeg er dypt takknemlig for at jeg har fått lære deg å kjenne, og at du er en av dem som jeg regner for en god venn. Stor klem til deg dulte
Papirskreppa
Papirskreppa
Husvarm
Husvarm

Antall Innlegg : 432
Age : 63
Bosted : Finnsnes
Reputation : 0
Registration date : 20.05.2008

http://www.papirskreppa.blogspot.com

Til Toppen Go down

Slarvetråden for oktober - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for oktober

Poste by Ingunn Ons 29 Okt 2008, 22:22

Papirskreppa skrev:Jeg vil bare si til dere alle for en super jente Ingunn er. Og til deg, Ingunn at du har vært helt utrolig tøff i denne perioden du har vært syk. Bare det positive humøret og motet du utviste da det stod på, og du i perioder var isolert fra omverdenen, er bare så beundringsverdig. Og i tillegg hadde du omtanke for meg og mitt da jeg trengte det som mest. Du har den gode egenskapen å bry deg om andre. Jeg er dypt takknemlig for at jeg har fått lære deg å kjenne, og at du er en av dem som jeg regner for en god venn. Stor klem til deg dulte

Huff, Sonny... Du gjør meg rent forlegen, og ikke så rent lite rørt her jeg sitter! flau10 Men en ting er jo helt klart; uten venner som deg hadde det jo ALDRI gått! Denne dama er rimelig super selv, skal jeg si dere, folkens! Stor hug10 til deg også, Sonny!
Ingunn
Ingunn
BingoKjærring

Antall Innlegg : 889
Age : 55
Bosted : Sørreisa
Reputation : 1
Registration date : 26.09.2008

http://kortveggen.blogspot.com

Til Toppen Go down

Slarvetråden for oktober - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for oktober

Poste by meretekj Ons 29 Okt 2008, 23:55

Hei alle sammen.
Nå har jeg ikke vært på forumet siden lørdag. Vi kjørte i begravelsen til morfar på søndag,og kjørte heim idag. Brukte ca 12 timer fra Sør-helgeland og heim til Senja. Det var snø,regn og glatt. er glad at broren min kjørte.
Ellers var det en tung dag igår,morfar var gammel,men vi var jo så glad i han.
Så over til ho Ingunn,-min venn klem
Ho er ei utrulig dame,vi ble kjent for noen år siden da vi jobba ilag på en skole. Med en gang kjente jeg at her er det ei som er ei fantastisk venninne.
Når jeg har hatt motgang og sykdom i nær fam,har Ingunn sendt meg gode og omtenksomme ord. ho tenker bestandig på andre,og som jeg har sagt før,-ho er en av de mest flotte personer jeg kjenner.
Som hun selv skriver,så ble hun selv syk etter at sønnen hennes var frisk.
Men,Ingunn har vært knalltøff,og har trøsta meg når dattra mi var veldig syk i denne perioden. Hun er et menneske som sprer glede rundt seg,-
og jeg er sååå glad for at jeg kjenner ho beundre
meretekj
meretekj
Designer
Designer

Antall Innlegg : 1108
Reputation : 0
Registration date : 24.05.2008

Til Toppen Go down

Slarvetråden for oktober - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for oktober

Poste by Isabell Tor 30 Okt 2008, 11:00

Så koselig merete. Jeg vet at slike ord varmer, og utfra hva jeg har lært Ingunn å kjenne her inne, er jeg ikke i tvil om at det stemmer.klem

Gjett hvem som glemte lysene på bilen i går kveld....joda,min mann. (Heldigvis) Så bilen var potte tom for strøm idag, han måtte komme og hente oss med jobbil, og kjøre barna på skolen og meg på jobb. Derfor er jeg her fryktelig tidlig idag, men det er jo greit nok, da kan jeg få unna etpar ordre som skal sendes idag.
Isabell
Isabell
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 4968
Age : 54
Bosted : Risør
Reputation : 1
Registration date : 11.05.2008

http://scrappoglapp.no/nettbutikk

Til Toppen Go down

Slarvetråden for oktober - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for oktober

Poste by Anne Tor 30 Okt 2008, 18:37

Ingunn skrev:
Anne skrev:
Ingunn skrev:
Anne skrev:
Ingunn skrev:Ja, jeg har en sønn som har brukt mye av det plasteret! Han fikk leukemi da han var fire og et halvt år, og måtte ta maaage blodprøver! Da var sannelig "engle" plasteret godt å ha, ja! Tror den psykiske effekten av det er minst like sterk som den fysiske fnis

Uff, det må ha vært utrolig tøft! Ville bare sende over en klem og håper det har gått bra hug10

Tusen takk, Anne! Du er så omtenksom du :flower: Jada, det har gått helt fint, gutten er 11 år nå, og frisk som en fisk! Men det er klart det var tøft mens det stod på... men sånn er livet, man må ta noen slag av og til også, og de fleste har nok sitt å slite med! I januar fikk jeg selv den diagnosen som han hadde, men det går også fint nå. Jeg er ferdig med alle behandlinger og venter bare på at kroppen skal bli enig med hodet! Smile Jeg vil nemlig så mye mer enn jeg greier gaah
Takk for omtanken, og stor klem til deg!

Å. det skulle bare mangle! Jeg krysser alt jeg har for at du snart er helt frisk igjen, det er så slitsomt når hodet vil, men kroppen ikke henger med. Men kjempeflott at du er kvitt sykdommen, da hug10 Det du har opplevd er knalltøft, så jeg er full av beundring over den måten du åpenbart takler dette på og at humøret er på plass på tross av dette. Det du har opplevd på noen få år er mye mer enn mange må gjennom i løpet av et helt, langt liv...

Ja, jeg skjønner at det må høres litt overveldende ut, men sånn er det nå engang... Noen synes kanskje at det blir veldig personlig å snakke om dette her inne, men samtidig så er det en så stor del av livet mitt nå at det føles unaturlig å ikke si noe om det heller... Dessuten så er jeg veldig opptatt av å være åpen om sånne ting, det har jeg erfart hjelper masse! Folk er så utrolig forståelsesfulle når de bare vet hva det handler om. Det kan kanskje være et godt råd til andre som sliter med noe; fortell omgivelsene dine om situasjonen, alt blir så mye lettere da! Men du har helt rett, det er knallviktig å prøve å bevare både positivitet og humør!

Jeg synes at det bare er positivt at vi kan være åpne med personlige ting også, jeg! Jeg vet at det hjelper absolutt den som forteller, og jeg føler at det bidrar til at vi blir litt mer kjent med hverandre selv om vi som er her inne er spredt rundt i hele landet og de fleste bare snakker med hverandre her på nettet. Selv om vi er på et hobbyforum synes jeg at det bare er et pluss når det er akseptabelt med litt utenomsnakk også Smile
Anne
Anne
Lommekjent
Lommekjent

Antall Innlegg : 1085
Reputation : 0
Registration date : 25.05.2008

http://anne.hobby-site.com

Til Toppen Go down

Slarvetråden for oktober - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for oktober

Poste by Ingunn Tor 30 Okt 2008, 19:45

meretekj skrev:Hei alle sammen.
Nå har jeg ikke vært på forumet siden lørdag. Vi kjørte i begravelsen til morfar på søndag,og kjørte heim idag. Brukte ca 12 timer fra Sør-helgeland og heim til Senja. Det var snø,regn og glatt. er glad at broren min kjørte.
Ellers var det en tung dag igår,morfar var gammel,men vi var jo så glad i han.
Så over til ho Ingunn,-min venn klem
Ho er ei utrulig dame,vi ble kjent for noen år siden da vi jobba ilag på en skole. Med en gang kjente jeg at her er det ei som er ei fantastisk venninne.
Når jeg har hatt motgang og sykdom i nær fam,har Ingunn sendt meg gode og omtenksomme ord. ho tenker bestandig på andre,og som jeg har sagt før,-ho er en av de mest flotte personer jeg kjenner.
Som hun selv skriver,så ble hun selv syk etter at sønnen hennes var frisk.
Men,Ingunn har vært knalltøff,og har trøsta meg når dattra mi var veldig syk i denne perioden. Hun er et menneske som sprer glede rundt seg,-
og jeg er sååå glad for at jeg kjenner ho beundre

Så godt å se at du er vel hjemme igjen, kjære Merete! Det har nok vært tøffe dager... Tusen takk for varme ord, jeg er glad i deg også vet du klem
Ingunn
Ingunn
BingoKjærring

Antall Innlegg : 889
Age : 55
Bosted : Sørreisa
Reputation : 1
Registration date : 26.09.2008

http://kortveggen.blogspot.com

Til Toppen Go down

Slarvetråden for oktober - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for oktober

Poste by Monica Fre 31 Okt 2008, 01:06

Ingunn skrev:
Anne skrev:
Ingunn skrev:Ja, jeg har en sønn som har brukt mye av det plasteret! Han fikk leukemi da han var fire og et halvt år, og måtte ta maaage blodprøver! Da var sannelig "engle" plasteret godt å ha, ja! Tror den psykiske effekten av det er minst like sterk som den fysiske fnis

Uff, det må ha vært utrolig tøft! Ville bare sende over en klem og håper det har gått bra hug10

Tusen takk, Anne! Du er så omtenksom du :flower: Jada, det har gått helt fint, gutten er 11 år nå, og frisk som en fisk! Men det er klart det var tøft mens det stod på... men sånn er livet, man må ta noen slag av og til også, og de fleste har nok sitt å slite med! I januar fikk jeg selv den diagnosen som han hadde, men det går også fint nå. Jeg er ferdig med alle behandlinger og venter bare på at kroppen skal bli enig med hodet! Smile Jeg vil nemlig så mye mer enn jeg greier gaah
Takk for omtanken, og stor klem til deg!

Jeg ville bare sende over en klem til deg hug10
Og jeg er enig med deg, det er viktig å være åpen...det hjelper.
Jeg synes ikke det gjør noe om vi blir personlige, da blir vi jo bare bedre kjent med hverandre.
Jeg synes dette er et så koselig forum med koselige folk, nettopp fordi vi kan snakke både om hobby og personlige ting Very Happy
Monica
Monica
PhotoQueen
PhotoQueen

Antall Innlegg : 2305
Age : 48
Bosted : Narvik
Reputation : 0
Registration date : 22.05.2008

Til Toppen Go down

Slarvetråden for oktober - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for oktober

Poste by Idril Fre 31 Okt 2008, 10:54

Det snør det snør.....eller....det snødde i natt, så i dag våknet vi opp til hvit bakke her fryser
Nå er dte bare å få unnagjort litt husarbeid så er det uuuuuut for å nyte snøen fryser
Idril
Idril
Husvarm
Husvarm

Antall Innlegg : 401
Age : 49
Reputation : 0
Registration date : 19.05.2008

Til Toppen Go down

Slarvetråden for oktober - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for oktober

Poste by Isabell Fre 31 Okt 2008, 11:29

Kos dere i snøen Idril, her har alt regnet bort som vanlig. Men vi får sol idag da.
Isabell
Isabell
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 4968
Age : 54
Bosted : Risør
Reputation : 1
Registration date : 11.05.2008

http://scrappoglapp.no/nettbutikk

Til Toppen Go down

Slarvetråden for oktober - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for oktober

Poste by Idril Fre 31 Okt 2008, 12:52

Isabell skrev:Kos dere i snøen Idril, her har alt regnet bort som vanlig. Men vi får sol idag da.

Hadde jeg fått velge, ville jeg heller hatt regn enn snø Very Happy
Men det rår jo ikke jeg over Laughing Laughing og NÅ skal vi ut i dagslyset litt...måtte bare innom for å sjekke litt... Laughing
Idril
Idril
Husvarm
Husvarm

Antall Innlegg : 401
Age : 49
Reputation : 0
Registration date : 19.05.2008

Til Toppen Go down

Slarvetråden for oktober - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for oktober

Poste by Isabell Fre 31 Okt 2008, 13:35

Her er det helt bart, men veldig glatt på enkelte områder, DET liker jeg ikke!
Isabell
Isabell
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 4968
Age : 54
Bosted : Risør
Reputation : 1
Registration date : 11.05.2008

http://scrappoglapp.no/nettbutikk

Til Toppen Go down

Slarvetråden for oktober - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for oktober

Poste by Ingunn Fre 31 Okt 2008, 13:41

I dag har vi en nydelig vinterdag! Det er -7 gr. og snøen henger tung på trærne. Det er ordentlig julekortstemning skal jeg si dere! santahat Er ikke så glad i snø og vinter, men vakkert er det! Men nå er det visst meldt regn igjen til helgen, så det er vel mulig at vinteren bare er innom på en liten lynvisit... Ha en fin dag alle sammen!
Ingunn
Ingunn
BingoKjærring

Antall Innlegg : 889
Age : 55
Bosted : Sørreisa
Reputation : 1
Registration date : 26.09.2008

http://kortveggen.blogspot.com

Til Toppen Go down

Slarvetråden for oktober - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for oktober

Poste by Isabell Fre 31 Okt 2008, 14:24

Det blir vel endel lynvisitter nå før kulda setter skikkelig inn vil jeg tro. Her er vi laaangt unna snø idag ihvertfall.
Isabell
Isabell
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 4968
Age : 54
Bosted : Risør
Reputation : 1
Registration date : 11.05.2008

http://scrappoglapp.no/nettbutikk

Til Toppen Go down

Slarvetråden for oktober - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for oktober

Poste by Ingunn Fre 31 Okt 2008, 14:59

Ja, heldigvis pleier det å være sånn at vi får en advarsel eller to før det blir alvor! Ser nå at småfuglene har begynt å mase etter mat... har et fuglebrett utenfor kjøkkenvinduet, og nå er de stadig vekk der og kikker. Må vel kjøpe litt solsikkefrø og legge ut til dem.
Ingunn
Ingunn
BingoKjærring

Antall Innlegg : 889
Age : 55
Bosted : Sørreisa
Reputation : 1
Registration date : 26.09.2008

http://kortveggen.blogspot.com

Til Toppen Go down

Slarvetråden for oktober - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for oktober

Poste by Isabell Fre 31 Okt 2008, 15:13

Hehe, jeg har dte utenfor stuevinduet, og de er der stadig vekk også. Må få kjøpt inn mere her i huset også, undulatblandingen får de ikke.
Isabell
Isabell
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 4968
Age : 54
Bosted : Risør
Reputation : 1
Registration date : 11.05.2008

http://scrappoglapp.no/nettbutikk

Til Toppen Go down

Slarvetråden for oktober - Page 3 Empty Re: Slarvetråden for oktober

Poste by Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Side 3 av 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet